اخبار اتریوماخبار قانون‌گذاری

کیم کارداشیان به گمراه کردن سرمایه‌گذاران با ترویج توکن‌های EMAX متهم شد

کیم کارداشیان ۱/۲ میلیون دلار از طرف کمیسیون بورس و اوراق بهادار جریمه شد.

 

یک قاضی کالیفرنیایی روز سه‌شنبه حکم داد که اطلاعات منتشر شده در پست‌های شبکه‌های اجتماعی کیم کارداشیان مبنی بر تایید اتریوم مکس (EMAX) نادرست بوده و اعلام کرد که این پرونده علیه او و دیگر شخصیت‌های شناخته‌شده باید جریان پیدا کند.

پرونده‌ای که توسط بوکسور بازنشسته فلوید می‌ودر جونیور و پل پیرس بسکتبالیست سابق آمریکا و سرمایه‌گذاران دیگر علیه کیم کارداشیان مطرح شد، سال گذشته خبرساز شد. طی این پرونده، تعدادی از افراد مشهور، از جمله کیم متهم به گمراه کردن سرمایه‌گذاران از طریق ترویج دارایی‌های دیجیتالی مرتبط با توکن‌های EMAX شدند که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده‌اند اما از نظر ارزش بازار به اتریوم وابسته نیستند.

اگرچه یک حکم آزمایشی از ماه دسامبر نشان داد که قاضی دادگاه منطقه، مایکل فیتزجرالد تمایل دارد درخواست کارداشیان را برای رد اتهامات علیه او بپذیرد، تلاش برای رد شکایت اصلاح شده توسط او در دستور روز سه‌شنبه رد شد.

در این حکم آمده است: «شاکیان شکایت قبلی را به طور اساسی اصلاح کردند و بیش از ۱۰۰ صفحه ادعاهای جدید اضافه کردند.»

طبق این سند، شاکیان ادعا کردند که پست‌های کارداشیان در رسانه‌های اجتماعی از ماه مه ۲۰۲۲ «کاذب بودند» و یکی از پست‌های ماه ژوئن گمراه‌کننده بود، چرا که به دروغ نشان می‌داد که توکن‌های EMAX کمیاب هستند.

پیشنهادها برای رد ادعاهای مشابه توسط پیرس رد شد، در حالی که درخواست می ودر تا حدی به این دلیل پذیرفته شد که نظرات وی در مورد EMAX در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ از روی اعتقاد بود.

قاضی فیتزجرالد همچنین به نفع مسدود کردن چندین ادعای اوراق بهادار اضافه شده به شکایت اصلاح شده شاکیان، اعطای اخراج به دلیل عدم مشخص بودن اما نه به دلیل عدم رعایت خصوصیات و امکان اصلاح را صادر کرد.

متهمان، از جمله EMAX Holdings LLC، استدلال کردند که سرمایه‌گذاران کنون ادعا می‌کنند که خرید توکن‌های EMAX همیشه جزو قراردادهای سرمایه‌گذاری بوده است.

در ماه اکتبر، کارداشیان توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به دلیل همدستی در بالا بردن قیمت توکن‌های EMAX به فالوورهای میلیونی اینستاگرامش، ۱/۲ میلیون دلار جریمه شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا