اخبار آلت کوین ها

تأثیر حرکت نهنگ‌ها و احساسات بازار بر ارزش سولانا

احساسات بازار و حرکت نهنگ‌ها می‌تواند قیمت سولانا را به بالای ۲۱۰ دلار برساند.

 

پلتفرم ردیابی ارزهای دیجیتال، Whale Alert، چهار تراکنش به ارزش تقریبی ۱۶۰ میلیون دلار سولانا (SOL) را گزارش کرد. این حجم از سولانا به صرافی کوین بیس منتقل شده است. 

اگر از جنبه تاریخی به آن نگاه کنیم، نقل و انتقالات نهنگ‌ها اغلب منجر به کاهش قیمت ارز دیجیتال می‌شود. با این حال، قیمت سولانا روی رنج قیمت ۱۹۶/۳۷ دلار ثابت ماند. این ثبات نشان می‌دهد که این نهنگ ممکن است بر خلاف همیشه، توکن‌ها را بلافاصله پس از انتقال فروخته باشد.

تحلیل توسعه سولانا و احساسات بازار

با وجود ثبات قیمت، فعالیت توسعه در شبکه سولانا کاهش یافته و به ۱۰/۵۵ رسیده است. فعالیت توسعه سولانا از طریق مخزن‌های GitHub مخصوص پروژه ردیابی می‌شود و افزایش مشارکت فعال در نگهداری و بهبود شبکه سولانا را نشان می‌دهد. اگر این معیار کاهش پیدا کند یعنی سرعت توسعه شبکه کم شده است. 

علاوه بر این، احتمالا احساسات بازار نسبت به سولانا کمی تغییر کرده است، به طوری که نظرات عمدتا در مورد سولانا مثبت است و هرگونه کاهش قیمت این ارز دیجیتال را رد می‌کند. 

داده‌های فعلی سولانا

در حالی که بهبود احساسات بازار می‌تواند قیمت سولانا را به بالای ۲۱۰ دلار برساند، چندین شاخص کلیدی نشان‌دهنده احساسات منفی در مورد سولانا هستند. 

عبور 9 EMA بالاتر از EMA 20 احتمالا یک روند صعودی در حرکت قیمت سولانا است. با این حال، قیمت توکن SOL در زمان نگارش این خبر در آستانه سقوط به زیر این میانگین‌های متحرک بود. 

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) کاهش در شدت خرید را نشان داد که حاکی از مشکل احتمالی در بازیابی SOL است. از طرفی، طبق داده‌های On Balance Volume حداقل فشار خرید برای سولانا به ثبت رسیده است. 

با این حال، شواهدی برای حمایت از فشار شدید فروش نیز وجود نداشت. اگر عملکرد و پیش‌بینی تمام این شاخص‌ها را کنار هم بگذاریم، به احتمال زیاد هدف قیمتی بعدی برای سولانا ۱۷۱ تا ۲۱۰ دلار است و این موضوع کاملاً به احساسات بازار و حرکت قیمت بستگی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا