اخبار آلت کوین هااخبار اتریوم

افزایش فعالیت نهنگ‌ها روی شبکه اتریوم

افزایش فعالیت نهنگ‌ها روی آلتکوین‌های DYDX، OCEAN و REQ مبتنی بر شبکه اتریوم

 

پلتفرم تحلیلی Santiment درباره سه آلتکوین می‌گوید که پس از یک دوره نزولی نشانه‌هایی از روند صعودی از خود نشان می‌دهند.

پلتفرم Santiment می‌گوید فعالیت نهنگ‌ها بر پروتکل تبادل غیرمتمرکز DYDX و توکن حاکمیتی آن، پروتکل اوشن و توکن کاربردی آن (OCEAN) و شبکه ریکوئست و رمزارز آن (REQ) در حال افزایش است.

براساس داده‌های پلتفرم Santiment، افزایش فعالیت نهنگ‌ها نشان می‌دهد که پس از یک دوره کاهش قیمت، «احتمال چرخش و تغییر این روند بسیار بیشتر می‌شود».

افزایش تراکنش‌های نهنگ‌ها - منبع: حساب کاربری X پلتفرم Santiment
منبع: حساب کاربری X پلتفرم Santiment

رمزارز DYDX در زمان نگارش این خبر با قیمت ۱/۸۵ دلار معامله می‌شود در حالی که OCEAN در حدود قیمت ۰/۲۸۶ دلار معامله می‌شود. ارز ریکوئست نیز در زمان نگارش این خبر ۰/۰۸۱ دلار قیمت دارد.

پلتفرم تحلیلی Santiment می‌گوید که فعالیت بزرگترین کیف‌پول‌های صرافی و غیرمبادله‌ای بر روی دومین ارز دیجیتال بزرگ یعنی اتریوم افزایش یافته است. این شرکت تحلیلی خاطرنشان کرد که ۱۰ کیف پول بزرگ غیرمبادله‌ای در حدود ۶۱/۱ میلیارد دلار اتریوم دارند که یک رکورد تاریخی جدید به شمار می‌رود.

در همین حال، ۱۰ آدرس کیف پول ۱۰/۹ میلیارد دلار اتریوم در دارایی خود دارند.

ارزش ۱۰ آدرس برتر غیرمبادله‌ای و ۱۰ آدرس کیف پول برتر اتریوم همچنان بیشتر می‌شود و به بالای ۱۵۷۰ دلار می‌رسد. ۸/۵۱٪ از اتریوم موجود در حال حاضر در صرافی‌ها قرار دارد و دارایی ۱۰ کیف پول بزرگ که مستقیم با صرافی‌ها در ارتباط نیستند، ۳۹/۲۲ میلیون است.

آدرس‌های کیف پول با بالاترین میزان دارایی
آدرس‌های کیف پول با بالاترین میزان دارایی – منبع: حساب کاربری X پلتفرم Santiment

پلتفرم Santiment همچنین می‌گوید که اتریوم شاهد افزایشی در معیار دامیننس است چرا که نرخ اتریوم در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در بالاترین سطح خود در حدود یک ماه گذشته قرار دارد.

به گفته Santiment، کوین‌های قدیمی اتریوم نیز با بالاترین نرخ در یک ماه گذشته معامله می‌شوند که نشان از تمایل بالای تریدرهاست.

سوشال دامیننس اتریوم
سوشال دامیننس اتریوم – منبع: حساب کاربری X پلتفرم Santiment

اتریوم در زمان نگارش این خبر با قیمت ۱۵۵۰ دلار معامله می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا