اخبار آلت کوین ها

افزایش ۸ درصدی سود دای (DAI)، سومین استیبل‌کوین بزرگ دنیا

پلتفرم Spark میکردائو سود ۸ درصدی را در دای ارائه می‌دهد و استفاده از VPN را در فرانت اند مسدود می‌کند.

 

میکردائو سود دای (DAI)، سومین استیبل‌کوین بزرگ را از ۳٪ به ۸٪ افزایش داد–و آن را به عنوان یکی از بالاترین نرخ‌های ارائه شده توسط یک صادرکننده بزرگ استیبل کوین قرار داد.

مطابق با تغییرات اخیر در میزان سود ارائه‌شده، داده‌های بلاکچین تراکنش قابل‌توجهی را از یک کیف پول فردی نشان داد. یک شرکت‌کننده ارز دیجیتال ۱۴/۳۲ میلیون دای را به میکردائو منتقل کرد که احتمالاً از بازدهی ۸ درصدی سود خواهد برد. این بازده پس‌انداز از طریق پلتفرم وام‌دهی میکردائو به نام Spark ارائه می‌شود.

با این تغییر همزمان با تصمیم Spark برای محدود کردن کاربران از دسترسی به بخش جلویی پلتفرم از طریق شبکه‌های خصوصی مجازی است. این حرکت که در بخش دیفای غیرمعمول است، در درجه اول برای مسدود کردن دقیق کاربران از مناطق جغرافیایی خاص، از جمله ایالات متحده، طراحی شده است.

به کاربرانی که سعی در دسترسی به Spark با VPN دارند هشدار داده شده: «دسترسی به این وب‌سایت از طریق VPN مجاز نیست.» شرایط خدمات این پلتفرم موضع آن را در مورد استفاده از VPN به تفصیل شرح می‌دهد و بر مخالفت قاطع با VPNها برای فرار از محدودیت‌های جغرافیایی تأکید دارد–اقدامی که به نظر می‌رسد به طور خاص کاربران مستقر در ایالات متحده را هدف قرار می‌دهد.

پلتفرم Spark به عنوان فورک نسخه نرم‌افزاری از پروتکل وام‌دهی نسخه ۳ Aave، قابلیت‌های وام‌دهی مستقیم را در اکوسیستم میکردائو ادغام می‌کند. این پلتفرم نقدینگی دای را مستقیماً از میکر تأمین می‌کند و وام‌های دای را با پذیرش دارایی‌هایی مانند اتر، سهام اتر و دای به عنوان وثیقه ارائه می‌دهد.

پلتفرم Spark مستقل از پروتکل میکردائو عمل می‌کند.

چارت عرضه کلی استیبل کوین‌ها در بازار
چارت عرضه کلی استیبل کوین‌ها در بازار – منبع: The Block Crypto Data



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا