اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

پیش‌بینی افزایش قیمت کاردانو تا ۳۰ دلار

پیش‌بینی‌های صعودی تحلیلگران بازار کریپتو درباره ادامه روند صعودی کاردانو (ADA)

 

یکی از کاربران فعال در زمینه کریپتو با نام کاربری Lucid در پلتفرم X (توییتر سابق) پیش‌بینی کرد که رمزارز کاردانو (ADA) ممکن است تا ۱۰۰۰ درصد در طول دهه پیش‌رو افزایش قیمت داشته باشد.

کاردانو افزایش قابل توجهی داشته و به بیش از ۰/۳۱ دلار رسیده است. این افزایش قیمت با پیش‌بینی‌های تحلیلگرانی مانند جان مورگان رخ داده که احتمال افزایش ۴۰ درصدی را به دلیل افزایش حجم معاملات نشان می‌دهد.

پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه‌تر، مانند پیش‌بینی لوسید، ADA می‌تواند در بحبوحه تورم جهانی که سقف بازار ارزهای دیجیتال را به ۱۰ تریلیون دلار در دهه آینده می‌رساند، به ۳۰ دلار برسد و جامعه توسعه فعال رمزارز کاردانو را برجسته کند.

افزایش اخیر قیمت کاردانو ممکن است به روند صعودی کلی بازار کریپتو و ادغام کیف پول Nami کاردانو در اکوسیستم IOG نسبت داده شود.

کاردانو چقدر می‌تواند رشد کند؟

توکن بومی کاردانو (ADA) اخیراً روند صعودی قابل توجهی داشته و یکی از دارایی‌های کریپتو با بهترین عملکرد در ۲۴ ساعت گذشته بوده است. ارزش آن از ۰/۳۱ دلار (براساس داده‌های CoinGecko) فراتر رفت که نشان‌دهنده بالاترین سطح از پایان جولای است.

برخی از تحلیلگران بر این باورند که این دارایی می‌تواند در آینده نزدیک سودهای بیشتری را ترسیم کند که یکی از آنها کاربر X (توئیتر) جان مورگان است. آنها تحقیقاتی را به اشتراک گذاشتند که تخمین می‌زد کاردانو ممکن است بر اساس افزایش سریع حجم تراکنش‌های مربوط به این کوین، بیش از ۴۰ درصد افزایش یابد.

برخی دیگر در پیش‌بینی‌های خود چندان متواضع نبوده‌اند. به عنوان مثال، کاربر لوسید اینگونه تحلیل کرد که کاردانو می‌تواند در آینده به رقم خیره‌کننده ۳۰ دلار برسد. این تحلیلگر فکر می‌کند که تورم جهانی می‌تواند به عنوان یک کاتالیزور برای بازار ارزهای دیجیتال عمل کند و ارزش آن را به ۱۰ تریلیون دلار در یک دهه برساند.

علاوه بر این، لوسید ادعا کرد که کاردانو فعال‌ترین جامعه توسعه را در بین تمام پروژه های دیگر برای اکتبر ۲۰۲۳ داشته است.

لازم به ذکر است که ارزش بازار پیش‌بینی‌شده بیش از سه برابر بالاتر از اوج مشاهده شده در سال ۲۰۲۱ است، زمانی که بیتکوین تقریباً با قیمت ۷۰ هزار دلار معامله می‌شد.

چرا کاردانو شتاب گرفته است؟

شتاب مثبت این دارایی ممکن است توسط چندین عامل تحریک شده باشد، از جمله احساسات صعودی کلی در بخش ارزهای دیجیتال که در چند هفته گذشته حاکم بوده است.

یکی دیگر از عناصری که احتمالاً به این افزایش کمک کرده و می‌کند، می‌تواند افزودن کیف پول Cardano Nami به اکوسیستم Input Output Global باشد.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو افزود: «افراد بسیاری در تلاش برای ساختن و اضافه کردن کاربران، قابلیت‌ها و تجربیات جدید به این اکوسیستم هستند. IOG اکوسیستم سازنده‌ای است. ما با شرکت‌های DApp تفاوتی نداریم. ما محصولات و خدماتی داریم و اینجاییم تا میلیون‌ها نفر را وارد این اکوسیستم کنیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا