اخبار آلت کوین ها

صعود توکن LINK؛ خریدهای هنگفت نهنگ‌های چین لینک

به نظر می‌رسد با افزایش خریدهای نهنگ‌های چین لینک باید منتظر روند صعودی برای توکن لینک باشیم.

 

طبق گزارش‌ها، نهنگ‌های چین لیک خریدهای هنگفتی را در زنجیره انجام می‌دهند و کیف پول‌های جدیدی حدود ۱،۲۸۷،۴۹۲ توکن لینک به ارزش ۱۷.۵ میلیون دلار را تنها در سه روز از صرافی بایننس برداشت کردند.

این انتقال و برداشت توکن لینک زمزمه‌های صعود این توکن را نشان می‌دهد. ارزش گذاری بازار چین لینک به صورت جزر و مد است و وضعیت فعلی زیر میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه موقعیت حساسی را برای توکن لینک نشان می‌دهد.

فعالیت اخیر نهنگ چین لینک می‌تواند به طور بالقوه به فشار خرید تبدیل شود و از یک سناریوی صعودی برای توکن لینک پشتیبانی کند. با این حال نقاط ضعفی نیز وجود دارد و این نقاط ضعف عبارتند از: 

  • کاهش حجم معاملات
  • عدم مشارکت سرمایه‌گذاران خرده فروش
  • محدودسازی هرگونه افزایش بالقوه

برای اینکه توکن لینک افزایش قیمت را حفظ کند، به حجم ثابت و علاقه سرمایه‌گذاران نیاز دارد. هرچند، در حال حاضر نمی‌توانیم چنین انتظاری داشته باشیم.

با وجود فعالیت اخیر نهنگ‌ها، قیمت توکن لینک در محدوده باریکی باقی می‌ماند و تمام تلاش خود را می‌کند که این محدوده را بشکند. از طرفی RSI خنثی است، به این صورت که خرید بیش از حد یا فروش بیش از حد نداشتیم. توکن لینک برای یک برگشت صعودی قوی باید بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه بسته شود و با افزایش حجم شکست را تایید کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا