اخبار آلت کوین هااخبار بیت کویناخبار تحلیلی

عملکرد مثبت ارزهای دیجیتال اپتیمیسم (OP) و تاو (TAO)

تاثیر مثبت رشد بیتکوین روی قیمت ارزهای دیجیتال تائو و اپتیمیسم

 

بازار کریپتو به رهبری بیتکوین روند مثبتی دارد و سود قابل توجهی برای سرمایه‌گذاران به ارمغان آورده است. از طرفی، آپدیت قریب‌الوقوع Dench در اکوسیستم اتریوم، شبکه‌های لایه ۲ را تحت تأثیر قرار می‌دهد. 

در این خبر تحلیلی روند قیمت ارزهای دیجیتال اپتیمیسم (OP) و تاو (TAO) را در این دوره پویای بازار کریپتو بررسی کنیم.

تحلیل اپتیمیسم (OP) و روند صعودی 

در حال حاضر شاهد یک روند صعودی مثبت در قیمت اپتیمیسم هستیم که با شکست بالای ۴/۲۰ دلار مشخص شده است و الگوی سر و شانه معکوس را در پنجم مارس تشکیل می‌دهد. شاخص‌های کلیدی، از جمله متحرک نمایی ۲۰ روزه رو به بالا و در سطح ۴/۱۲ دلار و شاخص قپرت نسبی مثبت، یک مسیر صعودی را نشان می دهد. اگر این ارز دیجیتال بتواند مرز ۴/۸۷ دلار را رد کند، جفت ارز OP/USDT به هدف ۵/۷۹ دلار می‌رسد.

روند قیمت اپتیمیسم OP/USDT
روند قیمت اپتیمیسم OP/USDT – منبع: TradingView

 این در حالیست که افت شدید قیمت زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه احتمالاً نشان‌دهنده یک تله خرسی باشد و خطر کاهش تا ۳/۴۲ دلار وجود دارد. حتماً در این دوره از بازار باید هوشیار باشید چرا که اگر SMA ۵۰ روی سطح قیمت ۴/۲۰ دلار بشکند باید رویکرد جدیدی را انتخاب کنید.

روند قیمت اپتیمیسم OP/USDT روی چارت
روند قیمت اپتیمیسم OP/USDT روی چارت – منبع: TradingView

تحلیل تاو (TAO) و تاب‌آوری صعودی

پروژه بیتنسور و ارز دیجیتال تاو (TAO) به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه با قیمت ۶۴۶ دلار بازگشت و لحظه‌ای تعیین‌کننده را رقم زد. اگر قیمت باز هم به این سطح برگردد احتمالاً روند صعودی ادامه پیدا می‌کند. تارگت شکست احتمالی برای ارز دیجیتال تاسو مرز قیمتی ۷۵۷ و ۸۴۶ دلار است.

روند قیمت تاو (TAO)
روند قیمت تاو (TAO) – منبع: TradingView

از سوی دیگر، کاهش قیمت زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حاکی از سود زیاد است و احتمالاً با افت احتمالی قیمت SMA ۵۰ روزه در ۵۳۵ دلار همراه باشد.

روند صعودی قیمت تائو
روند صعودی قیمت تائو – منبع: TradingView

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا