اخبار بلاک‌چین

جاستین سان، بنیانگذار ترون یک ایردراپ بزرگ معرفی کرد

توزیع ایردراپ برای کاربران صرافی‌های هک شده Poloniex و HTX


جاستین سان، بنیانگذار بلاکچین ترون، در بیانیه خود اظهار داشت که ایردراپ‌های بزرگی برای کسانی که از صرافی‌های Poloniex و HTX استفاده می‌کنند، توزیع می‌شود.

جاستین سان، میلیونر چینی فعال در زمینه کریپتو، قول داده است که ایردراپ و توکن‌های رایگان را برای کاربران Poloniex و HTX راه‌اندازی کند. این دو صرافی متمرکز کریپتو که تامین مالی آنها توسط جاستین سان انجام می‌شود، اخیراً مورد حملات هک جداگانه قرار گرفتند و حداقل ۲۳۸ میلیون دلار ضرر متحمل شدند. 

جاستین سان در پستی در X (توییتر سابق) از کاربران ضرر دیده عذرخواهی کرد و به آنها در مورد امنیت دارایی‌هایشان اطمینان داد. او نوشت: «با نزدیک‌تر شدن HTX و Poloniex به ازسرگیری سپرده‌ها و برداشت‌ها، ما یک ایردراپ بزرگ برای کاربرانی که در این صرافی‌ها دارایی دارند راه‌اندازی خواهیم کرد. من عمیق‌ترین عذرخواهی خود را از کاربرانی که تحت تأثیر حملات هکرها به HTX و Poloniex قرار گرفته‌اند، ابراز می کنم. ما خسارات وارده را پوشش خواهیم داد و همه دارایی‌ها در امان هستند.»

در حالی که توزیع ایردراپ یک اتفاق رایج در امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای است، اما برای صرافی‌های متمرکز مانند Poloniex و HTX تقریباً غیرمعمول است. وعده جاستین سان برای توزیع این ایردراپ‌ها، نشان دهنده انحراف قابل توجهی از قوانین کلی است. 

سان همچنین اطمینان داده بود که Poloniex ظرف یک ساعت پس از حمله «به طور کامل وجوه ضرردیده را بازپرداخت خواهد کرد». او پیشنهاد کرد که زیان‌ها را می‌توان با درآمد عملیاتی Poloniex پوشش داد. در یک پیشنهاد عمومی، سان به مهاجم پولونیکس ۵ درصد جایزه کلاه سفید (قانونی) پیشنهاد کرد و به مجریان قانون ۷ روز فرصت داد تا پیشنهاد را قبل از درگیر شدن ارزیابی کنند. 

در یک حادثه جداگانه، HTX و زیرساخت های زنجیره‌ای وابسته به آن یعنی Heco Bridge در ۲۲ نوامبر مورد حملات همزمان قرار گرفتند. طبق گفته Certik، Heco Bridge تقریبا ۸۷ میلیون دلار از دارایی‌های خود را از دست داد، در حالی که کیف پول‌های HTX متحمل ضرر ۲۶ میلیون دلاری شدند و مجموع ضرر را به ۱۱۳ میلیون دلار رساند. HTX گزارش داد که ۳۰ میلیون دلار از دارایی کیف پول آنها در خطر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا