اخبار آلت کوین هااخبار بلاک‌چین

افزایش قیمت پالیگان؛ علت رشد ۵ درصدی متیک چیست؟

عینک‌های مجازی G-Shock کاسیو و افزایش قیمت پالیگان

 

پالیگان (MATIC) امروز از روند نزولی پایدار خود در بازار خارج می‌شود و پس از افزایش ۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت ۰/۵۵۴ دلار را تغییر می‌دهد. چشم‌انداز فعلی این رمزارز نشان می‌دهد که پالیگان روی یک سکوی پرش قرار دارد.

تجدید حیات پالیگان به طور مشخص به آخرین همکاری این پلتفرم با سازنده لوازم الکترونیکی کاسیو بستگی دارد، که قرار است عینک‌های مجازی G-Shock را با مجموعه‌ای از بلیط‌های مبتنی بر NFT در راه‌حل مقیاس‌بندی لایه ۲ شبکه پالیگان راه‌اندازی کند. 

طبق آخرین آپدیت، حدود ۱۵ هزار بلیط G-Shock مبتنی بر NFT وجود خواهد داشت که کاربران می‌توانند از ۲۳ سپتامبر برای آنها درخواست بدهند. مراحل توزیع مختلفی برای بلیط‌های G-Shock NFT وجود دارد، و مشتریان این شرکت که دارای شناسه Casio این شرکت هستند، می‌توانند در بخشی از مرحله پیش توزیع از ۲۳ تا ۲۶ سپتامبر مشارکت داشته باشند، در حالی که عموم مردم می‌توانند در مرحله توزیع NFT از ۲۶ تا ۲۹ سپتامبر شرکت کنند.

اکوسیستم در حال رشد پالیگان 

در طول سال گذشته، پالیگان شاهد استقبال موسسات بیشتری بوده که راه خود را به اکوسیستم گسترده‌تر وب3 برای راه‌اندازی مجوزهای تعامل NFT خود باز کرده‌اند. با این استقبال از پالیگان، تقاضا برای رمزارز متیک در بازه زمانی کوتاه‌مدت رشد خواهد کرد و فشار صعودی را بر قیمت این ارز دیجیتال وارد می‌کند. پالیگان در حدود ۸۱٪ پایین‌تر از بالاترین رکورد خود معامله می‌شود، به این معنی که آمادگی سازگار شدن با پیشرفتی که قرار است از طریق مشارکت‌های سراسری با این اکوسیستم صورت بگیرد را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا