اخبار آلت کوین هااخبار بین الملل

راه‌اندازی شیباریوم در سمینار اتریوم تورنتو

تأکید شیتوشی کوساما بر پتانسیل بالای فناوری بلاکچین در سمینار راه‌اندازی شیباریوم

 

در روز اول کنفرانس آینده‌پژوهی بلاکچین در تورنتو، شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، دیروز یک سخنرانی ۵ دقیقه‌ای ارائه کرد و از راه‌اندازی شیباریوم در این سمینار خبر داد. در حالی که راه‌اندازی مورد انتظار راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ شیباریوم هنوز اعلام نشده، نکات و موارد جالبی مطرح شد.

خلاصه سمینار اتریوم در تورنتو و راه‌اندازی شیباریوم

سخنرانی کوساما با ادای احترام به قدرت و انعطاف‌پذیری جامعه شیبا اینو انجام شد. او با بیان اینکه «آنچه شیبا اینو را منحصر به فرد می‌کند، جامعه یا ارتش شیبا است»، بر اهمیت این جامعه در پیشبرد پروژه تاکید کرد. این ویژگی کاملاً در جامعه شیبا دیده می‌شود، جایی که ساختارهای غیرمتمرکز به شدت بر تلاش‌های جمعی شرکت‌کنندگان خود تکیه می‌کنند.

کوساما به پتانسیل تحول آفرین فناوری بلاکچین اشاره کرد. استدلال او این بود که بلاکچین صرفاً یک شگفتی فنی نیست و نوید تغییر شکل صنعت بلاکچین و ارزهای دیجیتال را می‌دهد.

تفسیر او در مورد مفهوم متاورس به‌طور ویژه قابل توجه بود. با بحث در مورد جهان دیجیتالی که در آن افراد می‌توانند تعامل داشته باشند، تجارت انجام دهند و در فعالیتهای متنوع شرکت کنند، کوساما فضایی از جهانی شبیه به متاورس شیبا تصویر کرد. شیبا اینو قصد ندارد فقط بر فضای کریپتو مسلط شود. اما در نظر دارد که سنگ بنای دنیای دیجیتالی گسترده‌تر باشد.

بخش قابل توجهی از سخنرانی او به افشای دو سند کلیدی اختصاص داشت: «مقاله شیبا» و «۴۴ اصل برای پیروزی در دنیای رمزارزها». اولی نوید یک نگاه عمیق به اصول و اهدافی است که شیبا اینو را هدایت می‌کند، و به طور بالقوه چشم‌انداز گسترده‌تر آن را نشان می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا