اخبار بیت کویناخبار صرافی ها

بیت کوین امروز شاهد یک تراکنش ۱۲۰ میلیون دلاری بود!

انتقال ۲۸۱۸ بیت کوین به صرافی کوین بیس

 

در یک اقدام بی‌سابقه، بازار ارزهای دیجیتال با افزایش فعالیت‌های بیت کوین حجم تراکنش ۱۲۰ میلیون دلاری را به چشم دید و این موضوع تفاوت‌های ظریف پویایی بازار را به تصویر می‌کشد. طبق گزارش Whale Alert، امروز با یک تراکنش قابل توجه، ۲,۸۱۸ بیت کوین، معادل ۷۵.۸ میلیون دلار به صرافی کوین بیس منتقل شد. 

مدت کوتاهی پس از این واریز، انتقال بزرگ دیگری به مبلغ ۱۶۳۰ بیت کوین معادل ۴۳.۸۲ میلیون دلار از صرافی Bybit خارج شد. 

تجزیه و تحلیل داده‌های زنجیره‌ای با بررسی جزئیات پشت پرده این تراکنش‌ها، پیش‌بینی‌های جالبی ارائه می‌دهد. طبق داده‌ها آدرس فرستنده پول به کوین بیس همان مقدار بیت کوین را از کیف پول گرم کوین بیس در اوایل هفته برداشت کرد و آن را به مدت ۴ روز قبل از بازگرداندن نگه داشته بود. 

این الگو عملیات داخلی در صرافی را نشان می‌دهد که به احتمال زیاد ذخیره سازی ذخایر بیت کوین با استفاده از یک کیف پول جدید را امکان پذیر می‌کند. از طرفی ۱۶۳۰ بیت کوین برداشته شده از Bybit به آدرس کیف پول سرد صرافی bc1qs باز می‌گردد که در حال حاضر دارای ۳۴۲۳۱ بیت کوین معادل ۹۱۸.۹۳ میلیون دلار است. 

بنابراین این نقل و انتقالات تاثیر مستقیمی بر بازار ندارد زیرا بیت کوین وارد گردش نشده است. با این حال مبالغ قابل توجهی توسط Whale Alert ارائه شد که الهام بخش فعالان دیگر بازار است تا خرید و فروش بیت کوین را در نظر بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا