خبر فوری

کوین بیس به دنبال راه‌اندازی «فلت کوین» استیبل کوین مبتنی بر تورم

مدیرعامل کوین بیس به دنبال توسعه سیستمی جدید به جای استیبل کوین است.

 

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس در مصاحبه‌ای نظرات خود را در مورد آینده ارزهای دیجیتال و راه‌اندازی فلت کوین به اشتراک گذاشت.

او گفت که رمزارز مهمترین فناوری برای به‌روزرسانی سیستم مالی است و استیبل کوین‌ها نقطه شروع مهمی برای دستیابی به این چشم‌انداز هستند.

او همچنین به فلت کوین، نوع جدیدی از استیبل کوین اشاره کرد که به قدرت خرید ارز یا نرخ تورم بستگی دارد. او گفت که فلت کوین ها هنوز در مراحل اولیه توسعه هستند و کوین بیس در حال بررسی زیرساخت و چشم‌انداز فلت کوین است. آرمسترانگ اعلام نکرد که این استیبل کوین‌های جدید در چه مرحله‌ای در فرآیند توسعه هستند.

آرمسترانگ همچنین به چالش‌های نظارتی کوین بیس و سایر شرکت‌های ارز دیجیتال در ایالات متحده پرداخت. او گفت که موضع کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) نسبت به نوآوری ارزهای دیجیتال مبهم و خصمانه بوده و کوین بیس به طرق مختلف به دنبال تعامل با آنها بوده است.

او درباره احتمال دخالت کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) در این صنعت صحبت کرد و اینکه این کمیسیون به دنبال این است که اختیارات بیشتری در مقررات ارزهای دیجیتال به دست آورد. او همچنین اضافه کرد که این احتمال وجود دارد که رئیس جدید SEC در سال ۲۰۲۴ تغییر کند که می‌تواند بیشتر از ارزهای دیجیتال حمایت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا