اخبار اتریوماخبار دیفای

فرصت سوددهی پلتفرم PrimeStaked از طریق اشتراک اتریوم

فعالیت پلتفرم PrimeStaked زیر نظر فناوری ایگن لیر و فرصت کسب درآمد برای کاربران

 

پلتفرم PrimeStaked با بهره‌گیری از فناوری ایگن لیر (EigenLayer)، پلتفرمی را به کاربران معرفی می‌کند تا از طریق روش‌های مختلف، از جمله اشتراک اتریوم سود کسب کنند. 

پلتفرم PrimeStaked در مدت کوتاهی از زمان راه‌اندازی، توجه بسیاری را به خود جلب کرد و بیش از ۱۰۱۸۳ اتریوم معادل بیش از ۴۰ میلیون دلار جمع‌آوری کرد. پلتفرم PrimeStaked پس از بسته شدن موقت سپرده‌ها در نهم فوریه به دلیل افزایش تقاضا، اشتراک اتریوم را در ۱۱ مارس مجدد فعال کرد. 

این بازگشایی هم‌راستا با فعال‌سازی ارتقای دنکون (Dencun) در شبکه اتریوم، با هدف کاهش هزینه‌های تراکنش لایه دو (L2s) و جذب کاربران بیشتر به برنامه‌های استیکینگ بود.

توسعه و مشارکت استراتژیک پلتفرم PrimeStaked

بازگشایی سپرده‌های PrimeStaked، به ویژه برای بازپرداخت ارز اتر، نشان‌دهنده مسیر رشد استراتژیک آن است. پلتفرم PrimeStaked با پشتیبانی از پروتکل اوریجین (Origin)، توکن‌های لیکویید استیکینگ (liquid staking) را ارائه می‌کند که در درجه اول بر روی ارز دیجیتال OETH روی پروتکل Origin تمرکز دارد. 

همکاری این پلتفرم با P2P.Org و ssv.network تجربه کاربری یکپارچه و دسترسی به گزینه‌های مختلف را تضمین می‌کند. علاوه بر این، پشتیبانی PrimeStaked از دارایی‌های مختلف ایگن لیر، همراه با مشارکت‌ها و ابتکارات استراتژیک، بر تعهد آن به ارائه راه‌حل‌های نوآورانه برای لیکویید ری‌استیکینگ (liquid restaking) و افزایش پاداش‌های کاربران تأکید دارد.

تاثیر بازار و پتانسیل رشد پلتفرم PrimeStaked

انتظار می‌رود موفقیت پلتفرم PrimeStaked تأثیر مثبتی بر پروتکل اوریجین (OGN) و بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال داشته باشد. پروتکل Origin در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد و برای پاسخگویی به تقاضاهای بازار، تکامل یافته است.

البته، توکن اصلی OGN رشد و حجم معاملات قابل توجهی را تجربه می‌کند. همانطور که بازار ارزهای دیجیتال در اکوسیستم وب۳ به تکامل خود ادامه می‌دهد، موفقیت اجرایی PrimeStaked منعکس‌کننده تقاضای رو به رشد برای فرصت‌های سودآور و راه‌حل‌های نوآورانه سهام، پذیرش و رشد بیشتر در فضای مالی غیرمتمرکز (DeFi) است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا