اخبار آلت کوین هااخبار قانون‌گذاری

ریپل مجوز رسمی پرداخت‌های سنگاپور را در اختیار گرفت

مجوز سنگاپور به ریپل این امکان را می‌دهد تا خدمات پرداخت دیجیتالی و سرویس‌های توکنی را ارائه کند.

 

ریپل در بیانیه‌ای اعلام کرد که مجوز توکن‌های پرداخت دیجیتال خود را از اداره مالی سنگاپور دریافت کرده است.

در واقع ارز دیجیتال ریپل مجوز کامل برای فعالیت به عنوان یک موسسه پرداخت بزرگ را از بانک مرکزی سنگاپور گرفته است. این مجوز به ریپل اجازه می‌دهد که پس از دریافت تاییدیه اصلی در ماه ژوئن فعالیت خود را در این کشور ادامه دهد.

طبق بیانیه‌ای که در ۴ اکتبر منتشر شد، این شرکت اعلام کرد که نهاد محلی آن، Ripple Markets APAC، مجوز کامل را توسط مقامات مالی سنگاپور (MAS) دریافت کرده است.

براد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse)، رئیس ریپل در بیانیه‌ای گفت:

«سنگاپور به یکی از قطب‌های فین تک و دارایی دیجیتال پیشرو تبدیل شده است و بین نوآوری حمایت از مصرف‌کننده و رشد برنامه‌ریزی شده تعادل برقرار می‌کند.» گارلینگ هاوس گفت که سنگاپور از سال ۲۰۱۷ مقر اصلی این شرکت در آسیا و منطقه اقیانوسی است و این کشور «برای تجارت جهانی ریپل نقش مهمی دارد.»

مجوز سنگاپور به ریپل این امکان را می‌دهد تا خدمات پرداخت دیجیتالی و سرویس‌های توکنی را ارائه کند. این شرکت به لیستی از ۱۴ شرکت دیگر می‌پیوندد که مجوز مشابهی از سوی MAS دریافت کردند. این شرکت‌های مشابه شامل بازوهای محلی صرافی‌های کریپتو Coinbase، Independent Reserve و Blockchain.com است.

این دومین خبر خوب برای ریپل طی یک روز است. پیش از این قاضی ایالات متحده که قضاوت شکایت کمیسیون بورس اوراق بهادار علیه ریپل را به عهده داشت، درخواست نهاد نظارتی برای ارائه تجدید نظر موقت در این پرونده را رد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا