اخبار NFT

پلتفرم پاندورا فایننس: بازار انحصاری ERC404

پاندورا فاینانس با معرفی بازار ERC404 و صرافی غیر متمرکز (DEX) یک تغییر اساسی در ترید دارایی‌های دیجیتال ایجاد می‌کند.

 

پاندورا فایننس (Pandora Finance) بازار ERC404 و صرافی غیر متمرکز (DEX) را معرفی کرد و این اتفاق نشان‌دهنده تغییر قابل توجهی در ترید دارایی‌های دیجیتال است. این پلتفرم نوآورانه نیاز پایگاه کاربری جامعی متشکل از معامله‌گران، گردآورندگان، و سازندگان محتوای دیجیتال را برآورده می‌کند و در عین حال که از استاندارد ERC404 پشتیبانی می‌کند، یک تجربه معاملاتی یکپارچه را ارائه می‌دهد.

افزایش قابلیت کاربران با مجموعه‌های ERC404

بازار انحصاری ERC404 و DEX پیچیدگی‌های مدیریت مجموعه‌های ERC404 را ساده می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی مینت یا ضرب، تجارت و سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال را انجام دهند. 

کاربران می‌توانند مجموعه‌های ERC404 خود را ایجاد و فهرست کنند، توکن‌های ERC20 را معامله کنند، و در خرید، فروش و حراج ERC721 NFT شرکت کنند. ویژگی‌های نوآورانه این پلتفرم کاربران را قادر می‌سازد تا استخرهای نقدینگی بسازند و ERC404 را با توکن‌های ERC20 مبادله کنند. در یک کلام، پاندورا راه‌‌‌حلی جامع برای مدیریت مجموعه‌های ERC404 ارائه می‌کند.

جهشی در اکوسیستم NFT با پاندورا فایننس

پوشکار ووهرا، بنیانگذار بازار انحصاری ERC404  و DEX، پاندورا فایننس را به عنوان یک جهش بزرگ در اکوسیستم NFT می‌بیند که فرصت‌های بی‌‌سابقه‌ای را در اختیار کلکسیونرها و سرمایه‌گذاران می‌گذارد. این راه‌اندازی آغاز سفر بلندپروازانه پاندورا فایننس برای غنی‌سازی اکوسیستم ERC404، معرفی ویژگی‌های جدید و ساخت یک جامعه فعال برای دارایی‌های ERC404 است.

بازار ERC404 و DEX پاندورا فایننس آماده است تا پتانسیل کامل اکوسیستم ERC404 را در اختیار همه قرار دهد و نوآوری و مشارکت جامعه پاندورا را به حداکثر برساند. پاندورا فایننس از طریق این پلتفرم جامع، تضمین می‌کند که فضای ERC404 در خط مقدم پیشرفت فناوری باقی بماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا