اخبار آلت کوین ها

نرخ توکن سوزی شیبا اینو ۸۰۰ درصد رشد کرد

۱/۸ میلیارد توکن شیبا اینو سوزانده شد.

 

نرخ توکن سوزی شیبا اینو ۸۰۰ درصد رشد کرد. 

توکن شیبا اینو (SHIB) پس از راه‌اندازی ناموفق شیباریوم در روند نزولی قرار گرفته است. ارزش شیبا اینو طی هفت روز گذشته ۲۲/۳ درصد کاهش یافته و تقریباً تمام سودهای ماه گذشته را از بین برده است. افزایش نرخ سوختن باعث افزایش کنجکاوی در این اکوسیستم شده است.

شیبا اینو (SHIB) افزایش شگفت‌انگیز ۸۰۰ درصدی در نرخ سوختگی را تجربه کرده که منجر به حذف گسترده تقریباً ۲ میلیارد توکن شیبا اینو از گردش شده است. پس از این افزایش ناگهانی نرخ سوخت، اکوسیستم ارزهای دیجیتال با شایعات و کنجکاوی فعالان بازار شعله‌ور شده است.

این افزایش میزان سوختگی ممکن است دلایل متعددی داشته باشد. یکی از دلایل اصلی می‌تواند تلاش‌های جامعه برای کاهش مقدار شیبا اینو در گردش باشد که باعث افزایش کمیاب شدن این رمزارز و در نتیجه افزایش ارزش توکن می‌شود. قیمت شیبا اینو طی هفت روز گذشته ۲۲/۳ درصد کاهش یافته و تنها در هفت روز از ۰/۰۰۰۰۱۰۲۷ دلار به ۰/۰۰۰۰۰۷۹۷۶ دلار رسیده است.

چارت روند قیمت پس از توکن سوزی شیبا اینو
چارت روند قیمت شیبا اینو – منبع: CoinMarketCap

بازگرداندن اعتماد به شیبا اینو

در نتیجه راه‌اندازی فاجعه‌بار شیباریوم، که در آن بیش از ۱۰۰۰ اتریوم در پل اتریوم پروژه گیر افتاد، به نظر می‌رسد جامعه شیبا اینو انگیزه انجام اقدامات پیشگیرانه برای اینکه اعتماد به این توکن را در خود تقویت کند پیدا کرده است.

با این حال، باید به یاد داشته باشید که در حالی که سوزاندن توکن‌ها می‌تواند به کمیاب شدن توکن‌ها کمک کند، همیشه منجر به افزایش قیمت نمی‌شود. شیبا اینو که در زمان انتشار این خبر با قیمت حدود ۰/۰۰۰۰۰۷۹۷۶ دلار معامله می‌شد، اخیراً مشکلات زیادی را تحمل کرده و سرسختی بالایی در بازار از خود نشان داده است.

کاهش آشکار فعالیت نهنگ‌ها در شبکه شیبا یکی از این مشکلات این رمزارز است. از اوج فعالیت ۱۲۰ تراکنش، اکنون فقط ۲۰ تراکنش بزرگ در شبکه وجود دارد. این کاهش فعالیت نهنگ‌ها معایب بالقوه‌ای دارد.

از یک طرف، می تواند نشان دهد که دارندگان اصلی شیبا اعتماد خود را از دست داده‌اند، که ممکن است منجر به بی‌ثباتی قیمت شود. با این حال، ممکن است منجر به توزیع غیرمتمرکز توکن‌های شیبا نیز بشود و تاثیر قیمت‌های فروش قابل توجه را به حداقل برساند.

نرخ سوخت و اثرات بالقوه آن بر قیمت شیبا اینو را باید با توجه به سایر عوامل بازار در نظر گرفت. اگرچه شکست در راه‌اندازی شیباریوم و مشکل پل اتریوم پس از آن با شکست مواجه شد، رویکرد فعال جامعه برای سوزاندن توکن‌ها نشان می‌دهد که تا چه اندازه متعهد به موفقیت این میم کوین است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا