اخبار بلاک‌چین

مدیر اجرایی کاردانو می‌گوید چیزی به اسم بهترین بلاک چین وجود ندارد

به گفته مک کان این بدان معنا نیست که شرکت‌ها باید مدل‌های تجاری خود را به طور کامل تغییر دهند تا با سیستم‌های مختلف سازگار شوند.

 

مل مک کان، معاون بخش مهندسی در بنیاد کاردانو، استدلال کرد که موارد استفاده متفاوتی برای بلاک چین‌های مختلف وجود دارد و نمی‌توان از بین آنها یکی را به عنوان بهترین بلاک چین انتخاب کرد.

در حالی که این بحث در محافل جامعه کریپتو وجود دارد که بهترین بلاک چین کدام است، مل مک کان، معتقد است که این بحث‌ها باید متوقف شود، چرا که موارد استفاده آنها تعیین می‌کند که کدام بلاکچین برای هر پروژه به‌خصوص مناسب‌تر است.

در اجلاس جهانی توکن در دبی، کوین تلگراف با مل مک کان، معاون بخش مهندسی در بنیاد کاردانو صحبت کرد. این مدیر اجرایی در مورد موضوعات مختلفی از جمله پذیرش سازمانی و نیاز به توقف بحث در مورد بهترین بلاک چین صحبت کرد.

به گفته مک کان، بلاک چین مزایای بالقوه بسیاری را از نظر ردیابی تاریخچه هر چیزی ارائه می‌دهد و از آن برای اهداف مختلف استفاده می‌شود.

با این حال، به گفته مک کان این بدان معنا نیست که شرکت‌ها باید مدل‌های تجاری خود را به طور کامل تغییر دهند تا با سیستم‌های مختلف سازگار شوند. این مدیر اجرایی توضیح داد که یکی از چیزهایی که توجه او را به خود جلب کرده، شناسایی مواردی است که می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا آنچه را که قبلا انجام می‌دانند تقویت کند. او گفت:

«ما به دنبال تغییر مدل‌های کسب و کار مردم نیستیم. آنچه ما به دنبال انجام آن هستیم این است: افراد چگونه می‌توانند مدل‌های کسب و کار خود را با استفاده از قابلیت‌های وب3 بهبود ببخشند؟»

مک کان در صحبت‌های خود به نقش مهم آموزش در ورود شرکت‌ها به کاردانو و وب3 اشاره کرد و خاطرنشان کرد که زمان زیادی را صرف آموزش مستقیم به شرکت‌ها می‌کنند.

او در رابطه با مقایسه مزایا و معایب پلتفرم‌های مختلف بلاک چین، گفت که موارد استفاده متفاوتی را می‌توان برای هر کدام درنظر گرفت و چیزی به نام بلاک چین نهایی یا برتر وجود ندارد. او گفت:

«یکی از چیزهایی که فکر می‌کنم مردم باید از انجام آن دست بردارند این است که به دنبال جواب سؤال «بلاک چین نهایی چیست؟» نباشند، چرا که پاسخ این سؤال‌ها کاملا نسبی است.»

مک کان استدلال کرد که تنها شخصی که صاحب یک کسب و کار است می‌تواند ارزیابی کند که کدام بلاک چین برای کسب و کار او مناسب‌تر است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا