اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

افزایش ۲۰ درصدی ارزش سولانا + تحلیل قیمت

سولانا با عملکرد مثبت خود در رتبه نهم در بین ارزهای دیجیتالی قرار دارد.

 

سولانا (SOL) اخیراً دستاوردهای قابل توجهی را به‌دست آورده، به ویژه در هفته گذشته، که این دارایی مالی غیرمتمرکز (DeFi) حرکتی قوی خود را در مسیر صعودی آغاز کرد.

قیمت سولانا در حال نزدیک شدن به یک آستانه بحرانی است، با هدف عبور از سد حیاتی ۲۰ دلار. سرمایه‌گذاران و ناظران بازار از نزدیک حرکت قیمت سولانا را زیر نظر دارند، در حالی که تلاش می‌کند از این سطح مقاومت کلیدی عبور کند و روند صعودی خود را ادامه دهد.

تحلیل وب‌سایت Finbold نشان می‌دهد که سولانا روی قیمت ۱۹/۳۱ دلار ثابت مانده که در عرض ۲۴ ساعت افزایش قیمت متوسط و در عین حال قابل توجه ۱/۰۲ درصدی را نشان می‌دهد. با این حال، داستان واقعی در طول هفته گذشته آشکار شد، جایی که سولانا افزایش چشمگیر ۲۰/۸۷ درصدی را تجربه کرد.

چارت قیمت یک‌هفته‌ای سولانا
چارت قیمت یک‌هفته‌ای سولانا – منبع: Finbold

سولانا با عملکرد مثبت خود و ۱۸ روز سبز در طول ۳۰ روز گذشته (۶۰ درصد) در رتبه نهم قرار دارد.

در طول سال گذشته، سولانا با کاهش قابل توجهی به میزان ۴۶- درصد مواجه شده است که در این مدت ۸۶ درصد از ۱۰۰ دارایی برتر ارزهای دیجیتالی عقب مانده است. این دیدگاه نیاز به احتیاط و ارزیابی جامع از عملکرد سولانا در بازه زمانی بلندمدت دارد.

پیش‌بینی قیمت سولانا

بر اساس پیش‌بینی قیمت Solana CoinCodex، قیمت سولانا تا ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۳ به میزان ۱۱/۰۱- درصد کاهش می‌یابد و به ۱۷/۱۶ دلار می‌رسد.

پیش‌بینی ۵ روزه سولانا
پیش‌بینی ۵ روزه سولانا – منبع: CoinCodex

با این حال، یک ماه دیگر، پیش‌بینی می‌شود که قیمت سولانا بر اساس شاخص‌های کمی فنی به رقم ۲/۵۲ دلار برسد.

با توجه به شاخص‌های فنی این پلتفرم، احساس فعلی نزولی است در حالی که شاخص ترس و طمع رقم ۶۱ را روی احساس طمع نشان می‌دهد. 

سولانا با معامله زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه، نشانه‌هایی از خرید بیش از حد را بروز می‌دهد که نشان‌دهنده اصلاح قیمت احتمالی و قریب الوقوع در بازار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا