اخبار آلت کوین ها

سه پیش‌بینی مهم قیمت کاردانو (ADA) در سال ۲۰۲۵

آیا ارزش بازار ADA می‌تواند به ۵۰۰ میلیارد دلار افزایش یابد؟

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت ارز دیجیتال کاردانو (ADA) افزایش قابل توجهی داشته باشد و تخمین‌ها بین ۳ تا ۳۵ دلار است. پیش‌بینی‌ها بر اساس رسیدن بازار جهانی کریپتو به ۱۰ تریلیون دلار و افزایش چشمگیر ارزش بازار ADA است.

این پیش‌بینی‌های قابل توجه برای کاردانو شامل هدف ۱۴ دلاری توسط Lucid، پیش‌بینی پس از هاوینگ ۱۱ دلاری توسط Gambardello و سناریوی ۳۵ دلاری توسط FieryTrading تا سال ۲۰۲۵ است.

این پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه، با در نظر گرفتن ارزش بازار فعلی ۱۳ میلیارد دلاری ADA، جاه‌طلبانه هستند و به رشد قابل توجه بازار و افزایش تسلط ADA بر صنعت بستگی دارد. 

آیا ADA برای افزایش قیمت ۳۶۰۰٪ آماده است؟

علیرغم اصلاح اخیر بازار ارزهای دیجیتال و کاهش جزئی قیمت کاردانو (ADA)، برخی از تحلیلگران خوشبین هستند که این دارایی ممکن است در آینده به اوج جدیدی برسد. یکی از نمونه‌ها کاربر X (توئیتر) Lucid است که معتقد است کاردانو این شانس را دارد که تا ۱۴ دلار افزایش یابد.

او نظریه خود را بر این فرض استوار کرده که ارزش بازار جهانی می‌تواند به ۱۰ تریلیون دلار برسد، در حالی که ارزش بازار ADA ممکن است به ۵۰۰ میلیارد دلار برسد.

علاوه بر این، Lucid پیش‌بینی دیگری ارائه کرد و ادعا کرد که اگر ارزش بازار کاردانو به 100 میلیارد دلار برسد، ADA می‌تواند به ۳ دلار جهش کند. شایان ذکر است که پیش‌بینی قبلی با فرض سرمایه‌گذاری ۱۳ میلیارد دلاری ارز دیجیتال Cardano، کمی غیر واقعی به نظر می‌رسد.

سایر تحلیلگرانی که قبلاً درباره قیمت بالقوه آینده ADA صحبت کرده‌اند عبارتند از Dan Gambardello – بنیانگذار Crypto Capital Venture – و FieryTrading.

اولی فکر می‌کند که این توکن می‌تواند بلافاصله پس از هاوینگ بیت کوین (برنامه ریزی شده برای آپریل سال آینده) به 11 دلار افزایش یابد، در حالی که ارزش بازار آن می‌تواند به ۴۰۰ میلیارد دلار افزایش یابد. Fiery Trading بسیار خوش بینانه‌تر بوده و پیش بینی کرده که ADA تا سال ۲۰۲۵ به ۳۵ دلار برسد:

«از آنجایی که این الگو اکنون تایید شده است، می‌توانیم نگاهی به سقف بعدی بازار صعودی بیندازیم. با فرض اینکه بالاترین سقف بازار صعودی جایی در سال ۲۰۲۵ خواهد بود و ADA همچنان از این الگو پیروی کند، می‌توانیم این فرض را داشته باشیم که ADA جایی بالاتر از ۳۵ دلار خواهد بود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا