اخبار اتریوم

آیا ویتالیک بوترین در حال فروش اتریوم است؟

دلیل واریز ۱۸۱ هزار دلاری ویتالیک بوترین به کوین‌بیس چه بوده است؟

گزارش‌ها نشان می‌دهند که از آدرس کیف پول اتریوم ویتالیک بوترین که با نام Vitalik.eth شناخته می‌شود مقدار ۱۰۰ اتریوم به ارزش ۱۸۱ هزار دلار به صرافی کوین‌بیس منتقل شده است. 

گزارشگر معروف ارزهای دیجیتال، کالین وو، این اطلاعات را در یک پست در X (توییتر سابق) منتشر کرد و گفت که این تراکنش در ساعات ابتدایی امروز یعنی ۱ نوامبر صورت گرفته است. 

کالین وو همچنین در پست خود به این موضوع اشاره کرد که ویتالیک بوترین، یکی از سازندگان بلاکچین اتریوم، قبلاً گفته بوده که از سال ۲۰۱۸ به بعد هیچ مقدار از توکن اتریوم (ETH) را برای مصارف شخصی نفروخته و تنها از ETH برای اهدای مبالغی به خیریه‌ها، سازمان‌های غیرانتفاعی و پروژه‌ها استفاده کرده است. 

این انتقال جدید بوترین به کوین‌بیس باعث ایجاد ابهامات و پرسش‌هایی برای بسیاری از افراد شده و برخی بر این باورند که شاید بوترین قصد دارد بخشی از سهام اتریوم خود را بفروشد. 

یکی از کاربران در پاسخ به توییت کالین وو گفته که شک دارد این تراکنش برای واریز به خیریه بوده باشد، زیرا اگر بوترین می‌خواست مبلغی به خیریه اهدا کند از طریق یک تراکنش درون-بلاک چینی این کار را انجام می‌داد و از یک صرافی استفاده نمی‌کرد. 

تا زمان نگارش این خبر، اطلاعات بیشتری درباره دلیل این تراکنش به دست نرسیده و هیچ تراکنش دیگری هم از سوی بوترین بعد از آن انجام نشده است. 

چارت روزانه قیمت اتریوم
چارت روزانه قیمت اتریوم – منبع: Coinmarketcap

همانطور که در چارت بالا می‌بینید، اتریوم در زمان انتشار این خبر با قیمت ۱۷۹۷ دلار مبادله می‌شود و ارزش آن طی ۲۴ ساعت گذشته  ۰/۸۲٪ کاهش و طی هفته اخیر با ۰/۵۲٪ افزایش ناچیزی داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا