اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

چرا قیمت توکن QUICK به سرعت افزایش پیدا کرد؟

توکن QUICK کوییک سواپ DEX در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت قابل توجهی داشت.

توکن اصلی کوییک‌سواپ DEX توکن QUICK است که در ۲۴ ساعت گذشته با ۲۲/۰۸ درصد افزایش به ۰/۰۶۳۵۶۹ دلار رسیده است. این افزایش قیمت به دلیل کمپین تبلیغاتی کوییک‌سواپ (QuickSwap) در زنجیره جدید منتا پسیفیک (Manta Pacific) است. Manta Pacific، یک بلاکچین لایه 2 است که از فناوری CDC Polygon استفاده می‌کند و در منتا فست (MantaFest) معرفی شد. این پروژه برنامه‌های خصوصی جدید دیفای خود را در زنجیره‌های جانبی پالیگان به نمایش گذاشت.

در این میان، کوییک‌سواپ با این کمپین تبلیغاتی قصد دارد ۲۵۰۰ توکن منتا (MANTA) را به ۱۰۰ واجد شرایط ارسال کند. کاربران برای دریافت این توکن‌ها باید وظایف خاصی را در رسانه‌های اجتماعی انجام دهند و تا ۱۶ فوریه بیشترین حجم معاملات را در QuickSwap ثبت کنند. 

روند افزایش قیمت توکن QUICK
روند افزایش قیمت توکن QUICK – منبع: TradingView

نمودار قیمت QUICK حرکت صعودی قابل توجهی را نشان می‌دهد. اندیکاتور قدرت خرید نسبی (RSI) خرید بیش از اندازه تا مبلغ ۷۲/۳۸ را ثبت کرده است که پتانسیل یک اصلاح کوتاه‌مدت را نشان می‌دهد. MACD همچنان مثبت است و افزایش شکاف بین میانگین‌های متحرک نمایی ۵۰ و ۱۰۰ روزه تصویری بلندمدت صعودی را نشان می‌دهد. 

توکن QUICK در ماه می ۲۰۲۲، به بالاترین سطح تاریخ ۰/۲۲۵ دلار رسید و با کمپین‌های تشویقی، امیدوار است به بالاترین سطح قبلی بازگردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا