اخبار آلت کوین هااخبار قانون‌گذاری

امیدی به تایید ETF ریپل نیست

شکایت آژانس این علیه ریپل ادامه دارد و احتمالاً به این زودی‌ها شاهد تایید ETF ریپل نباشیم.

 

تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که سرمایه‌گذاران نباید به این زودی‌ها منتظر تایید محصول اسپات ETF ریپل باشند زیرا شکایت کمیسیون بورس اوراق بهادار علیه ریپل ادامه دارد. به علاوه، هنوز فقدان یک محصول تایید شده برای ETFهای فیوچرز ریپل احساس می‌شود.

منتظر ETF ریپل نباشید

تاونسند لنسینگ، مدیر محصول CoinShares، معتقد است که تایید ETF ریپل دور از انتظار است مگر اینکه آژانس SEC بپذیرد که رمزارز XRP اوراق بهادار نیست. از طرفی، نبرد حقوقی بین آژانس SEC و ریپل همچنان ادامه دارد و یک جلسه دادگاه برای ۲۳ آوریل تنظیم شده است. 

اسکات جانسون، شریک Van Buren Capital، معتقد است که آژانس SEC سر سازگاری با ریپل ندارد. تحلیلگران دیگر مانند مکس شانون، تحلیلگر تحقیقاتی CoinShares، اشاره می کنند که بیش از یک دهه طول کشید تا یک محصول ETF بیت کوین را تایید شود. 

از طرفی، جیمز سیفارت، تحلیلگر ETF بلومبرگ، عدم اطمینان خود را نسبت به محصول قریب الوقوع XRP ETF عنوان کرد و معتقد است که امسال تایید محصول ETF برای ریپل اتفاق نمی‌افتد.

جانسون بر این باور است که حتی اگر صرافی مالی مانند CME فردا معاملات آتی XRP را فهرست کند، باز هم آژانس SEC قبل از تایید یک محصول اسپات ETF ریپل، به سند و مدرک برای همبستگی بالا بین معاملات فیوچرز XRP و بازارهای نقدی نیاز دارد. 

در میان این همه بحبوحه، بلک راک با استناد به اطلاعات شخصی، برنامه‌های خود برای یک محصول ETF ریپل را تکذیب کرد. سندی کاول، رئیس دارایی‌های رمز ارز فرانکلین تمپلتون، به ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه کریپتو اشاره کرد و معتقد است این اتفاق امیدها را برای سایر برنامه‌های ETF کریپتو افزایش می‌دهد. 

این صنعت همچنان بر تایید بالقوه محصولات اسپات ETF اتریوم تمرکز دارد  و اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ، احتمال تایید 70% در ماه می را پیش بینی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا