اخبار تحلیلی

آیا روند نزولی رمزارز Coreum ادامه دارد؟

تحلیل تکنیکال رمزارز Coreum در تایم فریم ۲۴ ساعته

 

رمزارز Coreum یک پروژه منبع باز است و با هدف توسعه مبتنی بر جامعه وارد میدان شد. این پروژه امکان رشد آینده برنامه‌های غیرمتمرکز و دیفای را در اکوسیستم بلاک چین فراهم می‌کند. به علاوه, بنیاد Sologenic پروژه Coreum را ساخت و این پروژه دارای حاکمیت زنجیره‌ای است، به طوری که کامیونیتی آن می‌توانند در مورد تغییرات پروتکل تصمیم بگیرند و آینده بلاک چین را تعریف کنند. 

تحلیل تکنیکال رمزارز Coreum در تایم فریم ۲۴ ساعته

رمزارز Coreum با جهش ۹۳/۱۸ درصدی در سه ماهه اول و روند صعودی قوی، نوید تجدید حیات را داد. با این حال، این ارز دیجیتال از آن زمان با مقاومت و کاهش زیادی مواجه شده است و به سطح بحرانی ۰.۳۳۳۰۰۰ سقوط کرد. این دارایی ویژگی‌های نزولی با عملکرد ضعیف در هفته و ماه گذشته داشت و این اتفاق نشان دهنده روند نزولی قوی است.

چارت یک روزه COREUM/USDT
چارت یک روزه COREUM/USDT – منبع: TradingView

متاسفانه رمزارز Coreum در آستانه سقوط تاسف بار قرار گرفته است. این ارز دیجیتال نتوانست سطح مقاومت خط روند را بشکند و به پایین‌ترین سطح سقوط کرد. البته قیمت سعی کرد در سطح فیبوناچی ۰.۶۱۸ تثبیت شود، اما فشار بیش از حد بالا بود. 

در نتیجه، دوباره سقوط کرد و به سطح فیبوناچی ۰۷۸۶ نزدیک شد. همچنین، این دارایی ظرفیت نزولی قوی از خودش نشان می‌دهد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ و ۵۰ روزه اصلی کاهش پیدا می‌کند.

اگر رمزارز Coreum بتواند برای یک روند صعودی از سطح حمایت فوری کمک بگیرد، به احتمال زیاد تا ۰.۲۰۰۰۰ افزایش می‌یابد، اما اگر سطح فوری را بشکند، می‌تواند تا ۰.۱۳۴۰۰ دلار و بالاتر کاهش پیدا کند. در این میان، اندیکاتور مکدی روند نزولی قوی را نشان می‌دهد و شاخص RSI به طور پیوسته در حال سقوط است. می‌توان نتیجه گرفت که رمزارز Coreum هنوز وارد کانال صعودی نشده است و می‌تواند به روند نزولی خود ادامه دهد.

ناگفته نماند که Coreum بیش از هر چیزی روند نزولی را نشان می‌دهد و ممکن است بیشتر سقوط کند. Coreum عملکرد ضعیفی در هفته گذشته و ماه گذشته داشت، به این صورت که در هفته گذشته ۲۲.۳۳ و ماه گذشته ۲۶.۶۴ سقوط کرد. سطوح کارآمد و فنی برای ارز Coreum عبارتند از:

  • سطح حمایت: ۰.۱۳۴۰۰
  • سطح مقاومت: ۰.۲۰۰۰۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا