اخبار بلاک‌چیناخبار تحلیلیاخبار قانون‌گذاری

هشدار جدی تحلیلگر بیتکوین: کاهش احتمالی قیمت بیتکوین به خاطر فشار فروش

احتمال کاهش قیمت بیتکوین: ناحیه مقاومت ۳۰ هزار دلاری

یک تحلیلگر ارز دیجیتال پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین به شدت تحت تاثیر فشار فروش قرار می‌گیرد و باید انتظار کاهش قیمت بیتکوین باشیم.

نیکولاس مرتن، تحلیلگر سرور در DataDash به دنبال‌کنندگان خود در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی گفت که این ارز دیجیتال پیشرو در حال آماده شدن برای یک حرکت نزولی است.

کاهش قیمت بیتکوین: ناحیه مقاومت ۳۰ هزار دلاری

به گفته نیکولاس مرتن، تحلیلگر متخصص ارزهای دیجیتال بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، برای عبور از کانال مقاومت بین ۳۰ هزار تا ۳۳ هزار دلار تلاش می‌کند. این تحلیلگر اذعان داشت:

«سوال اینجاست که آیا می‌توانیم از این کانال مقاومتی برای بیت کوین عبور کنیم؟ تلاش من بر این است که مردم را آگاه کنم. من نمی‌خواهم متعصبانه صحبت کنم یا علیه بیت کوین شرط ببندم. در واقع ما بر این باوریم که که باید برای موج سوم روند نزولی آماده باشیم. از طرفی این موج نزولی ناحیه مقاومت را می‌شکند و نسبت به موج‌های دیگر بسیار قوی‌تر است. گاهی اوقات وقتی به این محدوده می‌رسیم نمی‌توانیم از آن جلو بزنیم و این به یک مشکل بزرگ تبدیل می‌شود.»

ناحیه مقاومت بیتکوین
ناحیه مقاومت بیتکوین – منبع: en.coin-turk.com

شرط افزایش قیمت بیتکوین

این تحلیلگر تاکید کرد که اگر بیت کوین بتواند منطقه مقاومت را بشکند، یک وضعیت مناسب برای اقدام گاوهای بیت کوین ایجاد می‌کند. با این حال مرتل بر این باور است که تنها راه افزایش قیمت بیتکوین و دستیابی به چنین موقعیتی، فقط از طریق یک صندوق قابل معامله در بورس برای بیت کوین (ETF) امکان‌پذیر است.

این کارشناس نظر خود را اینگونه بیان کرد:

«در اینجا بحثی بین گاوها وجود دارد و نمی‌دانند که آیا بیت کوین از ۳۳ هزار دلار عبور کند یا خیر. من فکر می‌کنم تنها عاملی که باعث افزایش قیمت بیت کوین می‌شود، تشکیل و تایید ETF بیت کوین است. با تشکیل ETF، بیتکوین می‌تواند کانال مقاومت را بشکند و بالاتر برود. تمام روایت‌های کوتاه‌مدت برای بیتکوین با شکست مواجه شد و تنها احتمال قوی تشکیل ETF است. فقط در این مورد باید واقع‌بین باشیم. در حال حاضر با همان روایت امیدوار کننده به سمت کانال حرکت می‌کنیم. ما امیدواریم ETF بلک راک و سایر صندوق‌های خود ETF تأیید شوند.»

بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۳۰۱۴۱ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افزایش ۲.۱۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا