اخبار بلاک‌چین

کاربردهای کریپتو به گفته آناتولی یاکوونکو، خالق سولانا (Solana)

ورود به دنیای جدید تولید محتوا به گفته آناتولی یاکوونکو، خالق سولانا. آیا این تغییر ممکن است؟

 

آناتولی یاکوونکو (Anatoly Yakovenko)، یکی از بنیانگذاران پلتفرم قراردادهای هوشمند سولانا، یک کاربرد واضح و آشکار برای کریپتو و بلاک چین معرفی کرد.

آناتولی در مصاحبه جدیدی با آستین فدرال، رئیس استراتژی بنیاد سولانا، بیان می‌کند که پرداخت‌های ساده یکی از کاربردهای دارایی‌های دیجیتال است و هر کس می‌تواند از این ویژگی بهره‌مند شود.

«من بیش از هر چیزی روی کارهایی متمرکز می‌شوم همین امروز نتیجه می‌دهند. فکر می‌کنم بهتر است مردم را به سمت کارهایی ببریم که در مقیاس عدد و رقم سنجیده شود،  مانند پرداخت. به بیان ساده‌تر می‌خواهیم با یک روش ارزان و سریع پول برای یکدیگر بفرستیم.»

به گفته یاکوونکو، دارایی‌های کریپتو می‌توانند به ساده‌سازی امور مالی به صورت آنلاین کمک کنند و همچنین به تولید کنندگان محتوا این امکان را می‌دهد تا فقط برای خودشان کار کنند و به سیستم‌های مالی میزبان متکی نباشند.

«پرداخت‌های رمزارزی» یک تجربه جذاب برای کسانی است که محتوای خوب تولید می‌کنند. در واقع بررسی امور مالی در بستر وب کار سختی است و این پلتفرم‌ها می‌توانند به عنوان یک رابط عمل کنند و این قدرت را به تولیدکنندگان محتوا بدهند که پرداخت‌های خود را به راحتی پیش ببرند.

«آنها مالک محتوا هستند، یک رابطه ملموس بین سازنده و کاربر ایجاد می‌کنند و وقتی صاحب آن شوند دیگر رهایش نمی‌کنند و همین موضوع درآمد آن‌ها را بالا می‌برد. تولیدکنندگان محتوا برای خودشان کار نمی‌کنند و صرفاً برای توییتر، تیک‌تاک یا هرکس دیگری محتوا می‌سازند و تمام بخش مالی از طریق این پلتفرم‌ها انجام می‌شود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا