اخبار بلاک‌چیناخبار بین الملل

کانفلاکس (Conflux) بیش از ۳۰۰ درصد رشد کرد

آیا کریپتوی ساخت چین از این قیمت بالاتر هم می رود؟

قیمت Conflux با نماد (CFX) در حالی افزایش یافت که این شبکه هفته گذشته اعلام کرد که برای عرضه سیم کارت های Blockchain به China Telecom می‌پیوندد.

داده‌های Coingecko نشان می‌دهد که در زمان نگارش این مقاله، کانفلاکس (CFX) در هفت روز گذشته به ۳۱۰ درصد رسیده است. در ۲۴ ساعت گذشته، این توکن به تنهایی ۳۲ درصد افزایش یافت.

کانفلاکس در ۲۴ ژانویه تأیید کرد که با (Little Red Book)، نمونه چینی اپلیکیشن اینستاگرام ادغام شده است. این ارتباط به روند صعودی این ارز دیجیتال چینی بسیار کمک کرده است.

افزایش حجم معاملات CFX

داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهد که کمتر از یک هفته پس از اعلام همکاری با شرکت مخابرات چینی China Telecom، حجم معاملات کانفلاکس (CFX) در تمام صرافی‌ها با ۳۷۳ درصد افزایش به حدود ۵۸ میلیون دلار رسیده است.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، این همکاری به ۲۰۰ میلیون کاربر Little Red Book اجازه می‌دهد تا NFT های تولید شده در کانفلاکس را در صفحه شخصی خود منتشر کنند.

شبکه کانفلاکس توسط باهوش‌ترین افراد دانشگاه Tsinghua و دانشگاه تورنتو تأسیس شد. هدف آن ترویج تعامل فرامرزی با ایجاد فناوری منبع باز غیرمتمرکز است.

این پروژه نوآورانه یک مکانیسم اجماع ارائه می‌کند که امنیت، مقیاس‌پذیری و تمرکززدایی را به عنوان راه‌حلی برای مسئله سه‌گانه بلاک چین (سه معضل بزرگ تمام پروژه‌های بلاک چینی) بهینه می‌کند.

آیا چین آماده پذیرش رمزارز است؟

موقعیت چین در رابطه با رمزارزها در طول زمان دچار نوسان و تغییر شده است. در اصل، دولت چین آمادگی خود را برای استفاده از فناوری بلاک چین نشان داده است، در حالی که متوجه استفاده از ارزهای دیجیتال و پیامدهای احتمالی آنها بر امنیت اقتصادی کشور است.

دولت چین در ماه مه ۲۰۲۱ حمله خود به فعالیت‌های ارزهای دیجیتال را تقویت کرد و شورای ایالتی ممنوعیت کلی استخراج و تجارت ارزهای دیجیتال را اعلام کرد.

دولت خطرات مالی، مصرف انرژی و فعالیت‌های مجرمانه را دلایل این ممنوعیت ذکر کرد.

به طور کلی، رویکرد چین در مقابل ارزهای دیجیتال محتاطانه و دولتی است، و هم‌زمان بر توسعه فناوری بلاک چین و اجتناب از تهدیدات احتمالی برای ثبات مالی و نظم اجتماعی تأکید دارد.

مشارکت‌های عمده

در همین حال، شرکت مخابرات چینی China Telecom قصد دارد اولین برنامه آزمایشی سیم‌کارت بلاک چین را  با کانفلاکس اواخر امسال در هنگ کنگ آغاز کند. این برنامه احتمالاً هم‌زمان با برنامه‌های آزمایشی دیگری در سایر مناطق چین از جمله شانگهای دنبال خواهد شد.

کانفلاکس به عنوان اولین بلاک چین عمومی که با استانداردهای نظارتی مطابقت دارد، یک مزیت متمایز برای پروژه‌های در حال رشد در سراسر آسیا فراهم می‌کند.

کانفلاکس با کسب‌وکارهای چندملیتی و سازمان‌های دولتی در منطقه، از جمله شهر شانگهای، مک‌دونالدز چین، اوریو و سایر شرکت‌های بزرگ، فعالیت‌هایی را روی بلاک‌چین و متاورس آغاز کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا