اخبار بیت کویناخبار قانون‌گذاری

بیت کوین ۱ میلیون دلاری در میان حواشی سرکوب نظارتی SEC

عدم اطمینان و نوسانات اقتصاد جهانی اعتمادها را به بیت کوین تقویت کرده است.


در میان حواشی مربوط به سرکوب‌های نظارتی بر غول‌های ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی کتی وود از قیمت ۱ میلیون دلاری بیت کوین همچنان به قوت خود باقیست.

علیرغم چشم‌انداز در حال تحول عدم قوانین نظارتی پیرامون ارزهای دیجیتال، کتی وود، مدیرعامل Ark Invest، پیش‌بینی صعودی خود را برای بیت‌کوین حفظ می‌کند و هدفش را روی ۱ میلیون دلار قرار می‌دهد.

به نظر می‌رسد اعتماد به نفس او در مورد این پیش‌بینی در میان آشفتگی‌های اقتصادی در جهان افزایش پیدا کرده است. او در مصاحبه اخیرش با بلومبرگ تاکید کرد که «عدم اطمینان و نوسانات» در اقتصادهای جهانی اعتقاد او را به بیت کوین تقویت کرده است و این رمزارز را به عنوان محافظی در برابر تورم و ریسک می‌بیند.

در مورد چالش‌های قانونی صرافی بایننس و کوین بیس، کتی وود بین این دو تفاوت قائل شد و عنوان کرد که مشکلات نظارتی مربوط به این دو صرافی یکسان نیست. شکایت‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار علیه هر دو شرکت به سرعت انجام شد، اما کتی وود بر تضاد آشکار در موقعیت آنها تأکید کرد. در حالی که بایننس با اتهامات کلاهبرداری و سایر فعالیت‌های مجرمانه مواجه است، مسائل کلیدی کوین بیس حول محور مسائل امنیتی و سرمایه‌گذاری می‌چرخد که در مقایسه با مسائل صرافی بایننس نگرانی‌های کمتری ایجاد می‌کند.

علاوه بر این، کتی وود موانع نظارتی صرافی بایننس را به عنوان یک مزیت برای رقیب آن، کوین‌بیس، می‌بیند. از آنجایی که بایننس با بررسی‌های نظارتی دست و پنجه نرم می‌کند، معتقد است که رقابت کوین بیس به طور موثر در حال کاهش است، که در درازمدت می‌تواند برای این شرکت مفید باشد. این امر، همراه با شفافیت و کاهش ریسکی که بیت کوین در سیستم بلاک چین خود ارائه می‌دهد، به اعتماد پایدار او در بازار ارزهای دیجیتال کمک می‌کند. 

علیرغم تلاش جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار، برای یکسان نشان دادن تخلفات این دو صرافی، وود معتقد است که تخلفات کوین بیس در سطحی مشابه تخلفات بایننس نیست. او معتقد است که در حالی که هنوز سوالاتی در رابطه با مدیریت کوین بیس در مورد امنیت و سهام وجود دارد، اکثر مسائلی که بایننس با آن مواجه است در مورد اقدامات و فعالیت این صرافی صدق نمی‌کند.

تصور شما از پیش‌بینی قیمت ۱ میلیون دلاری بیت کوین چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا