اخبار بیت کوین

اندرو تیت استراتژی خود را برای خرید بیت کوین افشا کرد!

اندرو تیت برای خرید بیت کوین از استراتژی DCA استفاده می‌کند.

 

اندرو تیت، شخصیت برجسته‌ای که به خاطر حمایت مداوم از بیت کوین شناخته شده است، اخیراً استراتژی سرمایه‌گذاری بلندمدت خود در بیت کوین، یعنی میانگین‌گیری هزینه دلار (DCA) را افشا کرد. 

وی ادعا می‌کند که از سال ۲۰۱۸ تاکنون به طور مداوم هر هفته بیت کوین خریداری کرده و در طول این سال‌ها توانست تعداد قابل توجهی بیت کوین جمع کند. این رویکرد اندرو تیت همان میانگین‌گیری هزینه دلار (DCA) است, به این صورت که فرد مقدار ثابتی بیت کوین را با هدف کاهش اثرات نوسانات بازار در فواصل زمانی منظم بدون توجه به قیمت فعلی آن می‌خرد.

سرمایه‌گذاری و نظرات اندرو تیت در زمینه ارزهای دیجیتال

اندرو تیت علاوه بر سرمایه‌گذاری روی بیت کوین، در ارزهای دیجیتال دیگر نیز مشارکت داشت. البته ناگفته نماند که گزارش‌ها حاکی از آن است که دارایی‌های اندرو تیت، از جمله بیت کوین، توسط مقامات رومانیایی طی تحقیقات جنایی در سال ۲۰۲۳ توقیف شد. 

اندرو تیت ادعا می‌کند که هیچ بیت کوینی نفروخته است اما ظهارات قبلی او نشان می‌دهد که وی سود قابل توجهی از سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال به دست آورده است و همین موضوع سوالاتی را در مورد ثبات ادعاهای اندرو تیت ایجاد می‌کند. 

علاوه بر این، اظهارات اندرو تیت در مورد درآمدهایش از پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز پیچیدگی فعالیت‌های او در بازار ارزهای دیجیتال را افزایش می‌دهد.

استراتژی میانگین‌گیری هزینه دلار (DCA) اندرو تیت

استراتژی میانگین‌گیری هزینه دلار مستلزم خرید مداوم و دوره‌ای بیت کوین در طول زمان، صرف نظر از نوسانات قیمت آن است. پایبندی اندرو تیت به این استراتژی برای بیش از پنج سال، مزایای آن را در کاهش ریسک ناشی از نوسانات بیت کوین نشان می‌دهد.

در استراتژی میانگین‌گیری هزینه دلار (DCA) سرمایه‌گذاران قصد دارند با خرید مداوم بیت کوین در فواصل زمانی منظم, به میانگین هزینه کمتری برای هر بیت کوین برسد. در نتیجه، سرمایه‌گذار می‌تواند بازدهی بیشتری در بلندمدت داشته باشد. البته، اثربخشی استراتژی DCA تابع پویایی بازار و شرایط فردی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا