اخبار تحلیلی

نهنگ‌های شیبا اینو ناپدید می‌شوند!

تحلیل روند قیمت شیبا اینو در هفته‌های گذشته و بررسی دلایل افت قیمت

 

گزارش شده است که تراکنش‌های شبکه بزرگ شیبا اینو دچار مشکل شده است. تعداد تراکنش‌های قابل توجه در شبکه به ۲۰ مورد کاهش یافته که یکی از غیرفعال‌ترین دوره‌های میم کوین به‌ویژه در مورد فعالیت دارندگان بزرگ آن (نهنگ‌ها) به حساب می‌آید. عوامل متعددی می‌تواند در این کاهش ناگهانی فعالیت نهنگ‌ها نقش داشته باشد. یکی از دلایل بالقوه ممکن است کاهش علاقه به دارایی‌های بسیار ناپایدار مانند شیبا اینو باشد، به ویژه زمانی که بازار ارزهای دیجیتال شاهد تسلط بیت کوین در حال افزایش است. از آنجایی که ارز دیجیتال پرچمدار (بیت کوین) همچنان به تسلط خود بر بازار ادامه می‌دهد، بسیاری از سرمایه‌گذاران ممکن است پرتفوی خود را مجدداً تخصیص دهند و انتخاب‌های خود را از دارایی‌های پرریسک‌تر به دارایی‌های معتبرتر تغییر دهند.

چارت روزانه قیمت شیبا اینو
چارت روزانه قیمت شیبا اینو – منبع: TradingView

علاوه بر این، عملکرد قیمت شیبا اینو در چند هفته گذشته چندان دلگرم‌کننده نبوده است. در حال حاضر، شیبا اینو با قیمت ۰/۰۰۰۰۰۷۲۳ دلار معامله می‌شود. طی دو هفته گذشته، شیبا اینو برای حفظ حرکت صعودی ثابت تلاش کرده در این بازه زمانی با سطوح مقاومتی مواجه شده که از هرگونه افزایش قابل توجه قیمت جلوگیری کرده است. این عملکرد ضعیف ممکن است برای دارندگان بزرگ دلسرد کننده باشد و باعث شود که فعالیت خود را کاهش دهند یا حتی برخی از دارایی‌های خود را از سبد خریدشان حفظ کنند.

کاهش فعالیت نهنگ‌ها و کاهش قیمت شیبا اینو می‌تواند نشان‌دهنده احساسات گسترده‌تر در بازار باشد. با رشدی که در فضای کریپتو اتفاق می‌افتد، سرمایه‌گذاران باهوش‌تر رفتار می‌کنند و اغلب دارایی‌هایی با پایه‌های قوی و موارد استفاده بیشتر انتخاب می‌کنند. میمکوین‌هایی مانند شیبا اینو که از در مرکز توجه بودن، علاقه و رشد پایدار در بازار استفاده می‌کنند به چیزی فراتر از تبلیغات رسانه‌های اجتماعی نیاز دارند. 

توجه به این نکته ضروریست که دارایی‌های میم کوین بسیار بی‌ثبات هستند و روند آنها می‌تواند به سرعت تغییر کند. با این وجود که شیبا اینو در حال حاضر با دوره کاهش فعالیت نهنگ‌ها و رکود قیمت مواجه است، لزوماً به معنای طلسم شدن این کوین نیست. فضای کریپتو شاهد دوره‌های بازگشت قیمت متعددی بوده و در حضور کاتالیزورهای مناسب، شیبا اینو به خوبی می‌تواند مسیر بازگشت خود را به کانون توجه پیدا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا