اخبار استخراجاخبار بین الملل

شرکت Hut 8 در تگزاس پایگاه استخراج کریپتو می‌سازد

برنامه شرکت ورشکسته سلسیوس برای ایجاد سهام و بازپرداخت بدهی‌ها به طلبکاران


شرکت Hut 8 با توسعه پایگاه استخراج برای ایجاد سهام با طلبکاران سلسیوس (Celsius) موافقت کرد. پایگاه جدید استخراج شرکت Hut 8 در تگزاس، تقریباً ۶۶هزار ماینر را در خود جای خواهد داد و با بیش از ۲۱۵ مگاوات انرژی کار می‌کند.

شرکت کانادایی استخراج بیتکوین Hut 8 در رابطه با روند ورشکستگی شبکه سلسیوس، قرارداد موقتی را برای راه اندازی یک پایگاه استخراج جدید در تگزاس امضا کرده است.

شرکت Hut 8 با اعلام این خبر در ۱۸ دسامبر گفت که این پایگاه استخراج تقریباً ۶۶هزار ماینر را در خود جای خواهد داد و بیش از ۲۱۵ مگاوات (MW) انرژی خواهد گرفت.

آشر جنوت، رئیس شرکت Hut 8، گفت که این توافق یک هدف «دوگانه» دارد، که ایجاد سهام برای طلبکاران شرکت ورشکسته سلسیوس و همچنین افزایش قدرت تجارت خدمات مدیریت شده است. او خاطرنشان کرد: ما پیش‌بینی می‌کنیم که پس از راه‌اندازی پایگاه، بیش از ۸۹۵ مگاوات زیرساخت زیر چتر خود داشته باشیم.

بر اساس توافق موقت با سلسیوس، شرکت Hut 8 خدمات توسعه را برای این پایگاه که در Cedarvale  تگزاس مستقر است ارائه خواهد کرد. انتظار می‌رود ساخت و ساز در هفته‌های آینده آغاز شود و شرکت Hut 8 خدماتی مانند طراحی، مهندسی، مدل سازی مالی، بودجه بندی، حسابداری، مدیریت ساخت و ساز، تدارکات و هماهنگی پیشنهادات را ارائه دهد.

سلسیوس یکی از چندین شرکت‌های وام دهنده کریپتو بود که در سال ۲۰۲۲ سقوط کرد و در ماه جولای اعلام ورشکستگی کرد. مدیر عامل سابق آن، الکس ماشینسکی، در ژوئیه ۲۰۲۳ به اتهام کلاهبرداری در اوراق بهادار، کلاهبرداری کالاها و کلاهبرداری الکترونیکی دستگیر شد.

توافق شرکت Hut 8 با بدهکاران سلسیوس مدت کوتاهی پس از آن صورت گرفت که سلسیوس از دادگاه تاییدیه دریافت کرد که بتواند تبدیل به یک شرکت استخراج بیتکوین تحت مالکیت طلبکاران شود و این بخشی از پیشنهاد گسترده‌تر آن برای بازپرداخت مشتریان باشد. بر اساس پیشنهاد ورشکستگی، طبق گزارشات، قرار بود کسب و کار ماینینگ سلسیوس پس از ورشکستگی توسط شرکت بیتکوین ایالات متحده (USBTC) مدیریت شود که در نوامبر ۲۰۲۳ با شرکت Hut 8 ادغام شد.

پیش از این، شرکت USBTC همچنین قراردادی با سلسیوس برای میزبانی ۸۵۰۰ ماینر در پایگاه آلفا خود در آگوست ۲۰۲۳ منعقد کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا