اخبار بیت کویناخبار تحلیلی

بیتکوین به قیمت ۵۰ هزار دلار بازنمی‌گردد

تحلیل قیمت بیتکوین پس از هاوینگ و میزان لیکوییدیتی از دیدگاه دیلان لیکلر

 

بیتکوین از اواخر فوریه جایگاه خود را بالای سطح قیمت ۵۰ هزار دلار حفظ کرده است. این موفقیت بیتکوین ارتباط مستقیمی با به دیدگاه دیلان لیکلر، تحلیلگر ارزهای دیجیتال دارد. دیلان لیکلر بر این باور است که تعداد دفعات رسیدن بیتکوین به سطوح حمایت بالاتر نشان می‌دهد که بازگشت به سطح قیمت ۵۰ هزار دلار در آینده نزدیک غیرممکن است. 

او گفت که اگر قیمت بیت کوین به محدوده ۷۰,۰۰۰ تا ۷۵,۰۰۰ دلار بازگردد، فشارها روی پوزیشن‌های معاملاتی فروش بیشتر می‌شود. از طرفی، اگر بیتکوین به ۷۰,۰۰۰ دلار برسد، میزان لیکویید شدن معاملات به ۱۷۴/۱۷ میلیون دلار می‌رسد و اگر قیمت تا ۷۵,۰۰۰ دلار افزایش پیدا کند، میزان لیکویید شدن مرز ۸۳۰ میلیون دلار را نیز رد می‌کند.

خطرات بالقوه لیکویید شدن سرمایه‌گذاران و روند بازار

اگر قیمت بیت کوین کاهش ۵۰ هزار دلاری داشته باشد، یعنی کاهش ۲۷ درصدی نسبت به قیمت فعلی، امکان لیکویید شدن موقعیت‌های خرید بیشتر می‌شود. با این حال، دیلان لیکلر، با توجه به تغییرات اخیر بازار و افزایش سطح حمایت، همچنان نسبت به چنین سناریویی بدبین است. 

نقشه لیکویید شدن بیتکوین
نقشه لیکویید شدن بیتکوین – منبع: CoinGlass

حدس و گمان پیرامون آینده بیتکوین

با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین در ۱۸ تا ۲۰ آوریل، گمانه‌زنی‌ها در مورد مسیر آینده این ارز دیجیتال نیز بیشتر می‌شود. معامله‌گران و تحلیلگران ارزهای دیجیتال، از جمله Rekt Capital، پتانسیل قابل توجهی را برای حرکت صعودی بیشتر بیتکوین در کوتاه‌مدت پیش‌بینی می‌کنند. 

به علاوه، گزارش اخیر کوین تلگراف نشان می‌دهد که قیمت بیتکوین از آخرین هاوینگ در سال ۲۰۲۰ تقریباً ۶۵۸ درصد افزایش یافته است. اگر الگوهای تاریخی تکرار شوند، قیمت بیتکوین می‌تواند تا هاوینگ سال ۲۰۲۸ به ۴۳۴۲۸۰ دلار افزایش یابد و با عملکرد چرخه فعلی همسو شود.

روند بول مارکت بیتکوین
روند بول مارکت بیتکوین – منبع: حساب Rekt Capital در X

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا