اخبار بیت کویناخبار تحلیلی

قیمت بیتکوین از ۴۸ هزار دلار گذشت: هیجان در بازار غوغا می‌کند

قیمت بیتکوین مرز ۴۸ هزار دلار را رد کرد!

 

بیتکوین (BTC) از سطح ۴۷ هزار دلار فراتر رفت و این نشان‌دهنده حرکت صعودی است. سرمایه‌گذاران در مورد رکوردهای جدید قیمت بیتکوین گمانه‌زنی هایی کرده‌اند، در حالی که هیجان در جامعه کریپتو بالا است. به علاوه، ظهور سیگنال‌های خرید در شاخص BTC نشان‌دهنده انباشت زیاد در این ارز دیجیتال است.

هفته گذشته برای بیتکوین چگونه گذشت؟

بیتکوین (BTC) روند مثبتی را در چشم‌انداز روزانه و هفتگی خود تجربه کرد و در هفت روز گذشته ۹/۵ درصد و در ۲۴ ساعت گذشته ۳ درصد افزایش داشته است. علاوه بر این، ارزش بازار بیتکوین با قیمت فعلی معامله ۴۷۲۱۱ دلار به بالای ۹۳۱ میلیارد دلار رسیده است. 

بررسی قیمت بیتکوین با اندیکاتور Super Trend
بررسی قیمت بیتکوین با اندیکاتور Super Trend – منبع: coin-turk

از طرفی، با افزایش قیمت بیتکوین، محبوبیت و تمایل به ارزهای دیجیتال نیز افزایش یافته است. حساب کاربری ali-charts در X، تحلیلگر کریپتو، اندیکاتور Super Trend را بررسی کرد. این اندیکاتور از زمان آغاز به کار، سیگنال خرید را در نمودار ماهانه بیتکوین (BTC) نشان داده است. 

از آن زمان تاکنون، چهار سیگنال خرید تأیید شده وجود دارد که به ترتیب به سودهای ۱۶۹۱۷۲ درصد، ۹۹۰۰ درصد، ۳۶۸۰ درصد و ۸۲۸ درصد منجر شده است. بررسی دقیقبیتکوین (BTC) برای درک اینکه آیا سرمایه‌گذاران شروع به انباشت بیشتر کرده‌اند یا خیر، ممکن است مفید باشد.

بررسی دقیق قیمت بیتکوین به تریدرها کمک می‌کند که در مورد انباشت بیتکوین تحلیل بهتری ارائه دهند.

وضعیت فعلی و چشم‌انداز بیتکوین (BTC)

داده‌های Santiment نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در حال خریدبیتکوین (BTC) هستند، در حالی که عرضه در صرافی‌ها در هفته گذشته کاهش و عرضه خارج از صرافی افزایش یافته است. 

داده‌های Santiment برای خرید بیتکوین
داده‌های Santiment برای خرید بیتکوین – منبع: coin-turk

این اتفاق نشاندهنده فشار خرید بالا و انتظار افزایش قیمت در آینده است. قیمت بیتکوین در زمان نگارش این خبر ۴۷۲۱۱ دلار بود که در ساعات شب از ۴۸ هزار دلار نیز عبور کرد. به علاوه، حجم معاملات بیتکوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ درصد افزایش یافت و از مرز ۳۳ میلیارد دلار گذشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا