اخبار بین الملل

نظرسنجی کوین بیس؛ باور سرمایه‌گذاران به افزایش قیمت کریپتو در سال آینده

طبق نظرسنجی کوین بیس سرمایه‌گذاران بر این باورند که قیمت کریپتو در سال آینده افزایش پیدا می‌کند.


طبق نظرسنجی کوین بیس، اکثر سرمایه‌گذاران نهادی بر این باورند افزایش قیمت کریپتو تا سال آینده کاملا امکان‌پذیر است.

 شرکت Institutional Investor از طرف صرافی کوین بیس مامور شد تا این نظرسنجی را انجام دهد و از میان ۲۵۰ سرمایه‌گذار نهادی مختلف یک «نمونه نماینده» انتخاب کرد. از میان این سرمایه‌گذاران ۵۷ درصد معتقدند قیمت‌ کریپتو در ۱۲ ماه آینده افزایش پیدا می‌کند در حالی که در نظرسنجی کوین بیس در سال گذشته تنها ۸ درصد به این افزایش قیمت باور داشتند. 

از طرفی تنها دو درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که قیمت کریپتو در سال آینده روند کاهشی به خود می‌گیرد و ۴۱ درصد بر این باورند که ثابت و محدود می‌ماند.

کوین بیس اشاره می‌کند که نزدیک به ۶۰ درصد از پاسخ‌دهندگان قصد دارند در سه سال آینده سرمایه بیشتری وارد ارزهای دیجیتال کنند و هیچ یک از پاسخ دهندگان در مورد کاهش سبد دارایی خود حرفی نزدند. 

این سرمایه گذاران دارایی‌های قابل سرمایه‌گذاری با سود و بازده زیاد در سه سال آینده را تقسیم بندی کردند. طبق این تقسیم بندی، ۵۴ درصد سرمایه‌گذاران نهادی روی سهام خصوصی، ۴۸ درصد روی سهام ایالات متحده، ۴۱ درصد روی ارزهای دیجیتال و ۳۵ درصد روی فعالیت‌های نوظهور بازار تمرکز دارند. در این میان تنها ۳۱ درصد روی کالا و ۲۶ درصد روی املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا