اخبار بیت کویناخبار تحلیلی

رشد ۱۴۰۰ درصدی بیتکوین: تحلیل مایکل ون دپوپ از روند قیمت این رمزارز

مایکل ون دپوپ می‌گوید بیتکوین ۴۲ هزار دلار می‌شود

 

مایکل ون دپوپ، تحلیلگر پرطرفدار کریپتو، در بحبوحه علاقه فزاینده سرمایه‌گذاران نهادی، احساسات صعودی را نسبت به بیتکوین (BTC) بیان می‌کند.

این تحلیلگر به ۱۶۲ هزار مشترک یوتیوب خود می‌گوید که بیتکوین می‌تواند در آستانه هاوینگ و تا چند ماه پس از آن تا ۱۵ برابر افزایش یابد.

مایکل می‌گوید به احتمال زیاد چرخه‌ای خواهیم داشت که با سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ قابل مقایسه است، که طی آن گروه بزرگی از مردم به بازارها می‌پیوستند. در جریان فعلی سرمایه‌گذاران نهادی، خرده‌فروش‌ها و دولت‌های بیشتری وارد بازار می‌شوند. به احتمال بسیار زیاد در این چرخه چنین چیزی را خواهیم داشت.

به نظر او، به تدریج از نظر پذیرش وقیمت رشد می‌کنیم، که به واسطه آن انتظار رشد ۱۰ برابری یا شاید ۱۵ برابری قیمت بیتکوین در این چرخه عجیب نیست. به خصوص که ارزش بازار ارزهای دیجیتال حدود ۱/۲ تریلیون دلار است.

به گفته مایکل، دارایی‌های رمزنگاری احتمالاً شبیه حباب بازار سهام دات کام در اواخر دهه ۱۹۹۰ هستند.

حباب دات کام تقریباً ۱۰ تا ۱۵ تریلیون دلار بود که پس از آن نیز سقوط کرد، به این دلیل که قیمت و حواشی پیرامون بازارهای مالی همیشه اوج می‌گیرد که طبیعتاً برای کریپتو نیز اتفاق می‌افتد.

می‌توانید فرض کنید که این چرخه ارزش کریپتو را به رقمی بین ۱۰ تا ۲۰ تریلیون دلار می‌رساند و از آنجا به اوج می‌رسد. پس از آن شاهد پذیرش تدریجی در چرخه‌های آهسته‌تری خواهیم بود.

مایکل باور دارد که در بازه زمانی کوتاه‌مدت اگر اصلاح قیمت بیتکوین صورت بگیرد، نقطه محوری حدود ۴۲هزار دلار خواهد بود.

هدف بعدی شکستن این اوج‌ها و رساندن آن به ۵۰ هزار دلار در دور بعدی پیش از هاوینگ است که هنوز یک مورد بسیار محتمل است. همچنین هنوز احتمال زیادی وجود دارد که آلتکوین ها بتوانند به فشار خود ادامه دهند.

اما در وضعیت فعلی، با توجه به اینکه بالاتر از محدوده ۳۰ هزار دلار هستیم، هنوز این موضوع مورد بحث است که آیا اصلاحاتی رخ خواهد داد یا خیر.

مایکل در آخر قیمت ۴۲ هزار دلار را به عنوان پایان این روند صعودی فعلی بیتکوین پیش‌بینی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا