اخبار آلت کوین هااخبار اتریوم

قاتل اتریوم تنها در یک ماه ۸۰ درصد افزایش پیدا کرد!

افزایش ۸۰ درصدی قیمت سولانا با راه‌اندازی شبکه Firedancer


قیمت سولانا طی ۳۰ روز گذشته ۸۰ درصد افزایش یافته است. این افزایش قیمت به دلیل راه‌اندازی شبکه آزمایشی مقیاس پذیری Firedancer بود.

ارزش بازار سولانا در ماه گذشته نزدیک به ۸۱ درصد افزایش یافت و این اتفاق با جهش ۳۰ درصدی هفته گذشته همراه بود. به تازگی شبکه سولانا، Firedancer را راه‌اندازی کرد که به عنوان یک راه‌حل بلندمدت برای موانع گذشته این شبکه است.

قیمت سولانا در ۲ نوامبر به بیش از ۴۱ دلار رسید. این رمزارز از آگوست سال قبل تا به الان چنین قیمتی ندیده بود. با این حال، سولانا همچنان از بازی عقب است و تقریباً ۸۴ درصد از رکود بالای ۲۶۰ دلاری خود در نوامبر ۲۰۲۱ کاهش یافته است. 

سولانا که پیش از این به عنوان «قاتل اتریوم» شناخته می‌شد اکنون از رقیب خود پیشی گرفت. در بحبوحه افزایش ارزش سولانا، اتریوم کمتر از ۱۱ درصد در ماه گذشته افزایش پیدا کرد.

Firedancer یک اعتبارسنج جدید برای افزایش سرعت، ایجاد اطمینان و تنوع در اعتباردهنده است و در کنفرانس Breakpoint Solana در ۳۱ اکتبر رونمایی شد. راه‌اندازی شبکه اصلی آن برای نیمه اول سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. 

از طرفی، جابجایی حجم قابل توجهی سولانا به سایر کیف پول‌ها نگرانی‌هایی را در مورد احتمال تخلیه افزایش داده بود. با این حال به نظر می‌رسد راه‌اندازی شبکه آزمایشی Firedancer به حفظ اعتماد سرمایه‌گذاران کمک کرده و همین موضوع باعث افزایش قیمت سولانا شده است.

هرچند، پس از برداشت و انتقال ۵۶ میلیون دلار سولانا به یک کیف پول ناشناخته، نگرانی‌هایی در مورد فشار احتمالی فروش وجود دارد. علاوه بر این، ۳۲ میلیون دلار سولانای اضافی از FTX و Alameda Research به کیف پولی منتقل شد که متعلق به Galaxy Digital، مدیر تصفیه منتخب شرکت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا