اخبار بلاک‌چیناخبار بین الملل

بانک نیویورک ملون (BNY Mellon)، غول بانکی ایالات متحده می‌گوید دارایی‌های دیجیتال ماندگار هستند

علیرغم اینکه بیشتر بازار ارزهای دیجیتال ۶۰ درصد از بالاترین سطح خود افت کرده‌اند، مایکل دمیسی، رئیس دارایی‌های دیجیتال در بانک نیویورک ملون (BNY Mellon) بر این باور است که صنعت دارایی‌های دیجیتال ماندگار است.

مایکل دمیسی، معتقد است که سقوط بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۲ علاقه به دارایی‌های دیجیتال را کمرنگ نخواهد کرد.

بر اساس گزارش ۸ فوریه از رویترز، دمایی گفت: «آنچه که واضح است این است که مشتریان به‌طور کلی به دارایی‌های دیجیتال علاقه‌مند هستند.»

نظرسنجی انجام شده توسط بانک نیویورک ملون (BNY Mellon) در اکتبر ۲۰۲۲، نشان می‌دهد که ۹۱٪ از مشتریان بانک‌های حضانتی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال هستند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که ۸۶٪ از کاربران سازمانی استراتژیِ «خرید و نگه‌داری» را اتخاذ می‌کنند که نشان می‌دهد دید بلندمدتی نسبت به بازار رمزارزها دارند.

۸۸ درصد از افراد مورد بررسی در این نظرسنجی، اعلام کردند که رکود شدید بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۲ برنامه‌های آنها برای سرمایه‌گذاری در بخش دارایی‌های دیجیتال را در بلندمدت تغییر نداده است.

مایکل شاولوف از فایربلاک (پلتفرم پرداخت کریپتو اسرائیل) به Aerial View می‌گوید با وجود زمستان کریپتویی، نرخ پذیرش رمزارزها و دارایی‌های دیجیتال همچنان در حال رشد است.

با این حال، دمیسی اظهار داشت که باید کارهای بیشتری در واشنگتن دی سی انجام شود تا فعالان این صنعت بتوانند با شفافیت مقرراتی بیشتری به جلو حرکت کنند.

«ما به مقررات و قوانین روشن برای این مسیر نیاز داریم؛ به افرادی مسئول نیاز داریم که بتوانند خدمات قابل اعتمادی را ارائه دهند که مطابق با اعتماد سرمایه‌گذاران باشد. موضوع مهم این است که در این فضا به شکلی مسئولانه حرکت کنیم.»

در ۲ فوریه، بانک نیویورک ملون (BNY Mellon) انتصاب کارولین باتلر را به عنوان مدیر عامل بخش دارایی‌های دیجیتال این شرکت برای کمک به ایجاد موج بعدی پذیرش برای مشتریان بانک اعلام کرد. باتلر قبلاً مدیر عامل خدمات حضانت بود.

این انتصاب زمانی انجام شد که بانک نیویورک ملون پلتفرم حضانت دیجیتالی خود را در اکتبر ۲۰۲۲ راه‌اندازی کرد و به مشتریان سازمانی منتخب فرصت سرمایه‌گذاری در بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) را ارائه داد.

در اوایل فوریه ۲۰۲۲، بانک نیویورک ملون (BNY Mellon) همکاری خود را با پلتفرم تحلیل بلاکچین Chainalysis برای کمک به ردیابی و تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال اعلام کرد.

بانک نیویورک ملون تنها بانک بزرگی نیست که اخیراً در صنعت رمزارزها قدم برداشته است.

طبق گزارش‌ها، گلدمن ساچ پس از اینکه چندین شرکت تحت تأثیر سقوط فاجعه‌بار FTX در نوامبر قرار گرفتند، به خرید شرکت‌های ارزهای دیجیتال تمایل نشان داد.

در حالی که جیمی دیمون، مدیر عامل بانک جی پی مورگان (JPMorgan)، طرفدار بیت کوین نیست، شرکت او در چند وقت اخیر با خدمات مبتنی بر بلاک چین سروکار داشته است. در ماه نوامبر، این شرکت با موفقیت اولین تراکنش برون مرزی خود را با استفاده از دیفای (DeFi) روی یک بلاک چین عمومی انجام داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا