اخبار بیت کویناخبار صرافی ها

صرافی کوین بیس ۵ درصد از کل بیت کوین موجود را در اختیار دارد

صرافی کوین بیس در مجموع ۹۴۷۷۵۵ بیت کوین دارد.

 

در حالی که صرافی کوین بیس ۲۵ میلیارد دلار بیت کوین دارد، این صرافی تنها حدود ۲۰۰ میلیون دلار بیت کوین در کیف پول خود دارد.

پلتفرم اطلاعاتی بلاک چین Arkham اخیراً شناسایی کرده است که صرافی رمزارز کوین بیس تقریباً ۱ میلیون بیت کوین در کیف پول خود نگه‌داری می‌کند. ارزش این کوین‌ها با قیمت‌های فعلی بازار بیتکوین بیش از ۲۵ میلیارد دلار است.

طبق اطلاعات پلتفرم آرکام دارایی‌های صرافی کوین بیس تقریباً ۵٪ از کل بیت کوین موجود است. آرکام گفت که کوین بیس در مجموع ۹۴۷۷۵۵ بیت کوین دارد. بر اساس داده‌های وب سایت CoinGecko، در حال حاضر، عرضه بیت کوین در گردش حدود ۱۹,۴۹۳,۵۳۷ است.

علاوه بر این، پلتفرم آرکام اشاره کرد که ۳۶ میلیون آدرس سپرده بیت کوین و نگهداری مورد استفاده توسط صرافی را شناسایی کرده است. طبق داده‌های Arkham، بزرگترین والت سرد کوین بیس حدود ۱۰ هزار بیت کوین را در خود جای می‌دهد. بر اساس گزارش‌های مالی صرافی، شرکت اطلاعاتی معتقد است که کوین بیس بیت کوین بیشتری دارد که هنوز قابل شناسایی نیست.

در حالی که کوین بیس بیش از ۲۵ میلیارد دلار بیت کوین در کیف پول خود نگهداری می‌کند، این صرافی تنها حدود ۱۰ هزار بیت کوین در اختیار دارد که طبق داده‌های اخیر ارزشی در حدود ۲۰۰ میلیون دلار دارد.

در همین حال، اعضای جامعه واکنش‌های متفاوتی نسبت به اخبار مربوط به میزان بیت‌کوین موجود در صرافی متمرکز نشان دادند. برخی بر این باورند که این موضوع نشانه این است که زمان خروج بیت کوین از صرافی‌ها رسیده و به دارندگان هشدار می‌دهند که منتظر نمانند تا صرافی‌ها شروع به توقف برداشت کنند. برخی دیگر می‌گویند که از آنجایی که نگرانی‌های قانونی در مورد کیف پول‌های سرد وجود دارد، راه خوبی برای ذخیره دارایی‌های آنها به حساب نمی‌آیند.

وقتی صحبت از مالکیت بیت کوین توسط شرکت‌ها میشود، شرکت MicroStrategy همچنان بیشترین میزان بیت کوین را در اختیار دارد. در نتایج درآمدی که در ۱ آگوست منتشر شد، مایکل سیلر، یکی از بنیانگذاران شرکت، اعلام کرد که این شرکت مالک ۱۵۲۸۰۰ بیت کوین است که در زمان نگارش این خبر بیش از ۴ میلیارد دلار ارزش دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا