اخبار بیت کوین

پیش‌بینی گلدمن ساکس: صعود بازار کریپتو و بیتکوین ۱۰۰هزار دلاری در ۲ سال آینده

تحلیلگران خبر از صعود چشمگیر بازار کریپتو و قیمت بیتکوین می‌دهند.

 

متیو مک درموت، رئیس کل دارایی‌های دیجیتال در شرکت گلدمن ساکس معتقد است که رشد ارزهای دیجیتال و بازار کریپتو افزایش خواهد یافت. آیا قیمت بیتکوین نیز در آینده نزدیک سر به فلک می‌کشد؟

بانک گلدمن ساکس پیش‌بینی کرده که اکوسیستم کریپتو در آینده نزدیک شاهد افزایش قابل‌توجهی در حجم معاملات خواهد بود، آن هم با توجه به نشانه‌های بالقوه صعودی مانند تایید ETF بیتکوین، هاوینگ بیتکوین و اقدامات کاهش نرخ بهره فدرال رزرو ایالات متحده در سال ۲۰۲۴.

بر اساس گزارش رویترز، غول وال استریت، گلدمن ساکس، انتظار دارد در چند سال آینده فعالیت معاملات ارزهای دیجیتال افزایش یابد. به نقل از متیو مک درموت، رئیس کل دارایی‌های دیجیتال در این بانک: «احتمالاً طی یک تا دو سال آینده شاهد افزایش قابل توجهی در معاملات بلاکچین خواهید بود، احتمالاً سه تا پنج سال آینده تاثیر آن به وضوح دیده می‌شود.»

پیش از این، لری فینک، مدیر عامل بلک راک، گفت که توکنیزه کردن دارایی‌ها، «نسل بعدی بازارها» خواهد بود. با این حال مک درموت معتقد است که برای اعمال «تکثیر اکثر بازارهای مالی بر روی بلاکچین» راهی طولانی در پیش است.

پیش بینی قیمت بیتکوین (BTC)

درصد در نشست کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در دسامبر ۲۰۲۳، فدرال رزرو ایالات متحده تصمیم گرفت نرخ بهره معیار خود را بین ۵/۲۵ تا ۵/۵ حفظ کند. این باعث افزایش تقریباً ۵ درصدی قیمت بیتکوین (BTC) شد که از افت به قیمت ۴۰هزار دلار در اوایل هفته بهبود چشمگیری یافت. در همین حال، CME FedWatch Tool، پیش‌بینی می‌کند که بانک مرکزی پس از جلسه ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ به حفظ نرخ هدف فعلی ادامه خواهد داد.

از این رو، با ثابت نگه داشتن نرخ بهره توسط فدرال رزرو، ممکن است قیمت بیتکوین افزایش بیشتری داشته باشد. در نوامبر ۲۰۲۳، دن تاپیرو پیش‌بینی کرد که قیمت بیتکوین در دوره صعودی بعدی در سال ۲۰۲۵ به ۱۰۰هزار دلار خواهد رسید. همچنین Standard Chartered نیز احساسات مشابهی را ابراز کرد و پیش‌بینی کرد که بیتکوین تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰هزار دلار خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا