اخبار بیت کوین

چگونه از هاوینگ بیتکوین ۲۰۲۴ سود ببریم؟ نکات مهم برای سرمایه گذاران کریپتو

افزایش قیمت بیتکوین تا ۳۵ هزار دلار و هجوم سرمایه گذاران کریپتو

هجوم دوباره سرمایه گذاران کریپتو برای خرید بیتکوین با افزایش قیمت بیتکوین به بالاتر از قیمت ۳۴۳۰۰ دلار، آن هم در شرایطی که هیچکس پیش‌بینی نمی‌کرد تا پیش از هاوینگ ۲۰۲۴ قیمت بیتکوین به این سرعت افزایش پیدا کند. حجم معاملات هفتگی بیت کوین در حال بهبود است و از همه مهمتر، ورود سرمایه به بازار آلت کوین‌ها روزبه‌روز بیشتر می‌شود. 

تجمع اخیر، کسانی را که انتظار افزایش قیمت داشتند غافلگیر کرد و شوک بزرگی به کسانی داد که منتظر کاهش قیمت بودند. کاپو (Capo) در خط مقدم این موارد قرار دارد.

پیش‌بینی‌های کریپتو کاپو از روند قیمت بیت کوین تا هاوینگ ۲۰۲۴

تحلیلگر بازار کریپتو، کریپتو کاپو به‌دقت بسیاری از تغییرات قیمت را در سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی کرد. پیش‌بینی‌های او در مورد آلتکوین‌ها به خصوص در نیمه دوم باعث شد که او در دنیای ارزهای دیجیتال به یک اوراکل تبدیل شود. همچنین پیش‌بینی‌های او برای آلتکوین‌ها پس از سه ماهه اول سال ۲۰۲۳، موفقیت‌آمیز بود. هرچند رالی اخیر باعث شد که این اوراکل سر تسلیم فرود آورد. کاپو گفت:

«قبل از هر چیزی، به همه کسانی که در این حرکت سودآور شرکت داشتند تبریک می‌گویم. من قدردان کسانی هستم که لیاقتش را دارند.

دوما، من همیشه تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین تحلیل ممکن را ارائه دهم و انتظاری هم ندارم. بدیهیست که گاهی اوقات این پیش‌بینی‌ها اشتباه از آب درمی‌آیند. بعد از تحلیل دیگر کنترل بازار و روند قیمت به دست ما نیست. بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که درس بگیریم و دفعه بعد بهتر تلاش کنیم.

این افزایش ناگهانی برای سناریوی نزولی اصلی اتفاق خوبی نیست. انتظار نداشتم سطح مقاومت ۳۱ هزار دلار به این راحتی شکسته شود. قیمت پس از کنترل آرام بازار به هیچ عنوان منطقه تایید ۲۵ هزار دلار را نشکست. اکنون ما در شرایطی هستیم که برای تایید انحراف قیمت بالاتر از این سطح مقاومت، حتماً باید به دنبال سقوط قیمت زیر ۳۰ هزار دلار باشیم. در واقع آخرین افزایش قیمت با استقبال ،ETF  USDT و تزریغ TUSD آغاز شده است. 

تا هاوینگ ۲۰۲۴ قیمت بالاتر هم می‌رود اما می‌تواند به سمت پایین منحرف شود و مقاومت شکسته شده را مجدداً به عنوان ناحیه حمایت آزمایش کند. سناریوی نزولی کاملاً نامعتبر نیست اما تا زمانی که قیمت به زیر سطح ۳۰ هزار دلار نرسد احتمال وقوع آن کم است. از حمایت شما متشکرم.»

مفسران بازار رمزارزها چه نظری دارند؟

من بارها به این موضوع اشاره کردم که Capo و PlanB نظریه‌های متضادی را به اشتراک گذاشتند و واکنش‌های مشابهی دریافت کردند. PlanB از افزایش سخن می‌گفت در حالی که کاپو مدافع کاهش قیمت بود.

 ۲۰۲۱ سال PlanB بود در حالی که ۲۰۲۲ بیشتر از هر چیزی طبق نظریه کاپو عمل کرد. اکنون به سال ۲۰۲۳ رسیده‌ایم و کاپو اشتباه می‌کرد. پیش‌بینی‌های تحلیلگران رمز ارز اغلب حقیقت را نشان نمی‌دهند. 

اگر نگاهی به پیش‌بینی‌های انجام شده در یک دوره دوساله بیندازید، متوجه می‌شوید که میزان موفقیت این پیش‌بینی‌ها حتی ۵۱ درصد هم نیست. این کاملا طبیعی است زیرا می‌دانیم که رمزارزها دارایی‌های پرریسکی هستند. 

اگر افزایش اخیر بیت کوین یک تله گاوی نباشد، رسماً به پایان بازارهای نزولی نزدیک می‌شویم. برخی می‌گویند که ما از ماه ژوئن (با دخالت BlackRock و …) از فصل خرسی خارج شده‌ایم اما قیمت امروز با رسیدن به ۳۵ هزار دلار به به این نقطه مهم دست یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا