اخبار بیت کویناخبار بین الملل

کمک یک میلیون دلاری بنیاد رینولدز به بیتکوین و پروژه‌‌های اوپن سورس

صرف تمام بودجه یک میلیون دلاری بنیاد رینولدز برای حمایت از پروژه‌ها و مشارکت‌کنندگان در تسریع آزادی

 

سازمان غیرانتفاعی OpenSats با تمرکز بر توسعه و پذیرش بیتکوین، از توسعه پروژه و نرم‌افزارهای رایگان و اوپن سورس حمایت می‌کند. این سازمان امروز اعلام کرد که یک کمک مالی ۱,۰۰۰,۰۰۰ دلاری از بنیاد رینولدز دریافت کرده است.

دکتر آلوارو سالاس کاسترو، رئیس و مدیرعامل بنیاد رینولدز، گفت: «ما، بعنوان حامیان جدید OpenSats، عمیقاً قدردان فرصت حضور در اجتماعی هستیم که نماد شفافیت، رفتار حرفه‌ای و برابری است و در عین حال، از تسریع آزادی دفاع می‌کند. سازمان ما معتقد به همراهی مشترک خوش‌بینی با یک رویکرد عمل‌گرایانه است: با هم بودن. اخلاقی که توسط بنیاد رینولدز و تحت رهبری بنیانگذار ما پرورش یافته است. ما متعهد به آزادی و توسعه‌پذیری هستیم.»

کمک مالی بنیاد رینولدز، به طور کامل صرف حمایت از پروژه‌های اوپن سورس و مشارکت‌کنندگانی می‌شود که روی فناوری آزاد کار می‌کنند. در این بیانیه آمده است: «از آنجایی که بودجه عملیاتی OpenSats به طور جداگانه تأمین می‌شود، به آنها اجازه می‌دهد که ۱۰۰ درصد از کمک‌های مالی خود را به حمایت از طرح‌های اوپن سورس اختصاص دهند.»

OpenSats همچنین، افراد نیکوکار را تشویق کرد تا در این راه با آنان همراه شوند و به توسعه و پذیرش بیتکوین و پرژه‌های اوپن سورس کمک کنند. طبق اعلامیه، از افراد و سازمان‌های همسو با مأموریت OpenSats نیز دعوت می‌شود تا برای کمک‌های مالی درخواست دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا