اخبار بیت کوین

سود ۴ میلیارد دلاری شرکت مایکرواستراتژی از بیتکوین

دارایی بیتکوین شرکت مایکرواستراتژی تا پایان ژانویه ۱۹۰ هزار بیت کوین تخمین زده شد.

 

با افزایش قیمت بیتکوین (BTC) به ۵۳ هزار دلار، شرکت مایکرواستراتژی (MSTR)، بزرگترین مالک شرکتی کریپتو، شاهد افزایش دارایی‌های خود به بالای ۱۰ میلیارد دلار بوده و سودی بیش از ۴ میلیارد دلار به دست آورده است.

بر اساس آخرین اعلام سرمایه‌گذار این شرکت، MicroStrategy در پایان ژانویه ۱۹۰۰۰۰ بیتکوین خریداری کرده بود که در مجموع ۵/۹۳ میلیارد دلار یا ۳۱۲۲۴ دلار به ازای هر کوین خریداری شده بود. شرکت مایکرواستراتژی خرید بیتکوین را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ آغاز کرد و از آن زمان تاکنون هر سه ماه یکبار توکن‌های جدیدی خریداری کرده است. در دسامبر سال گذشته، این شرکت نزدیک به ۲ میلیارد دلار سود داشت، اما به لطف افزایش بیش از ۲۰ درصدی قیمت بیتکوین از ابتدای سال ۲۰۲۴، این سود دو برابر شده است.

قیمت بیتکوین اوایل صبح پنجشنبه به ۵۲۸۰۰ دلار افزایش یافت و ارزش دارایی‌های شرکت مایکرواستراتژی را به بیش از ۱۰ میلیارد دلار و سود آن را به بیش از ۴ میلیارد دلار رساند. قیمت این رمزارز از آن زمان تا حدودی کاهش یافته است و در زمان انتشار این خبر با قیمت حدودا ۵۲ هزار دلار معامله می‌شود.

مایکل سیلور، یکی از بنیانگذاران و رئیس اجرایی شرکت مایکرواستراتژی اخیراً اظهار کرده است که فهرست ETF های اسپات بیتکوین قیمت این ارز دیجیتال را بالا می‌برد،چرا که به لطف یک دهه اشتیاق برای خرده فروشی محصولات قابل معامله بیتکوین باعث عدم تعادل گسترده در معادله عرضه و تقاضا شده است. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا