اخبار NFT

راه‌اندازی مجموعه NFT کوکاکولا روی شبکه لایه ۲ کوین بیس

کوکاکولا از مجموعه جدید NFT خود در شبکه لایه ۲ کوین بیس رونمایی کرد.

شرکت کوکاکولا از مجموعه جدید NFT خود با عنوان «شاهکار» در شبکه لایه ۲ کوین بیس با آثار هنری هنرمندان نوظهور وب3 رونمایی کرد.

مجموعه NFT «شاهکار» مجموعه‌ای از آثار نمادین استعدادهای نوظهور در فضای دیجیتال و هنر روی بلاکچین تشکیل شده است. در این مجموعه گنجینه‌های هنری جاودانه‌ای مانند تابلوی «جیغ» اثر ادوارد مونک و «دختری با گوشواره مروارید» اثر یوهانس ورمیر به چشم می‌خورد.

این آثار با تبدیل شدن به کلکسیونی در بلاک چین، ابعاد تازه‌ای پیدا کرده‌اند که برای علاقه‌مندان به هنر درگیر در رویداد تابستانی Onchain در دسترس است. با استفاده از مجموعه «شاهکار»، شرکت کوکاکولا مانند یک متصدی عمل می‌کند که داستان‌هایی را از سراسر جهان در ستایش انواع مختلف هنر گرد هم می‌آورد.

مجموعه «شاهکار» کوکاکولا چیزی فراتر از یک مجموعه هنری است. این امر نشان می‌دهد که چگونه هنر، فناوری و مردم به صورت زنجیره‌وار کنار هم قرار می‌گیرند. با وارد کردن این موضوع به دنیای دیجیتال، کوکاکولا به دیگر شرکت‌ها نشان می‌دهد که چگونه با عصر دیجیتال ارتباط برقرار کنند. نمایش این مجموعه فراتر از گالری‌های هنری معمولی است و مردم در سراسر جهان به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

هنرمند برجسته فرانسوی Aket اظهار داشت: «کوکاکولا نمادی از یک نسل فوق‌العاده مهم است. تبلیغات آنها ما را تشویق می‌کند تا هر روز رویاهایمان را زندگی کنیم.»

فاطما رمضان، هنرمند تجسمی مصری، می‌گوید: «من افتخار می‌کنم که بخشی از این مجموعه شاهکار هستم، چرا که آثار من در کنار گروه‌های متنوعی از هنرمندان از کشورهای مختلف نمایش داده خواهد شد.»

شبکه لایه ۲ کوین بیس

هفته گذشته در ۹ آگوست، صرافی رمزارز کوین بیس شبکه اصلی خود را برای عموم راه‌اندازی کرد. این شبکه میزبان بیش از ۱۰۰ برنامه غیرمتمرکز (dApps) و ارائه‌دهنده خدمات است و در عین حال چالش‌هایی را که کاربران با شبکه بلاکچین اتریوم با آن مواجه خواهند شد، برطرف می‌کند.

شبکه Base بر روی نرم‌افزار OP Stack Optimism قرار دارد و به عنوان یک شبکه رول‌آپ عمل می‌کند. این قابلیت به این شبکه اجازه می‌دهد تا تراکنش‌ها را جدا از بلاکچین اصلی اتریوم انجام دهند. هدف این است که با استفاده از راه‌حل‌های لایه ۲، بستری کارآمدتر برای dapp‌ها فراهم کنیم. هدف این راه‌حل‌ها مقابله با چالش‌های مقیاس‌پذیری و هزینه‌های مرتبط با شبکه‌های اولیه بلاکچین است که نشان‌دهنده روند بزرگ‌تری در صنعت است.

کوین بیس نسخه بتا پلتفرم Base را در اوایل سال جاری در فوریه ۲۰۲۳ راه‌اندازی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا