اخبار بیت کوین

آرتور هیز: بیتکوین تا آگوست به ۶۰ تا ۷۰ هزار دلار می‌رسد

رئیس پیشین Bitmex انتظار دارد که بیتکوین تا آگوست به ۶۰ تا ۷۰ هزار دلار برسد

 

آرتور هیز، مدیرعامل سابق بیت‌مکس، پیش‌بینی می‌کند که بیتکوین تا ماه آگوست بین ۶۰ تا ۷۰ هزار دلار معامله می‌شود.

هیز در ادامه پیش‌بینی خود برای قیمت بیتکوین توضیح داد: «افزودن آهسته میلیاردها دلار نقدینگی در هر ماه، حرکت منفی قیمت‌ها را از اینجا به بعد کاهش می‌دهد. در حالی که انتظار ندارم که کریپتو ماهیت تورمی اخیر پول ایالات متحده را بطور کامل درک کند، انتظار دارم قیمت‌ها پایین بیاید، ریزش کند و روند صعودی آهسته را آغاز کند.»

رئیس سابق بیت‌مکس با اشاره به اینکه قیمت بیتکوین در اوایل این هفته به پایین‌ترین حد خود در حدود ۵۸۶۰۰ دلار رسید، پیش‌بینی خود را در این باره به اشتراک گذاشت. او بیان کرد:

هیز توضیح داد: «حرکت قیمت همانطور که انتظار داشتم پیش رفت. فصل مالیاتی ایالات متحده، نگرانی‌ها درباره اقدامات فدرال رزرو، استراتژی «شایعه را بخر، خبر را بفروش» مربوط به هاوینگ بیت‌کوین، کند شدن رشد دارایی تحت مدیریت  (AUM) و ETFهای بیتکوین ایالات متحده در دو هفته گذشته با هم ترکیب شدند تا یک پاکسازی ضروری در بازار ایجاد کنند.»

او همچنین خاطرنشان کرد که واحد پول چین، CNY «کاهش ارزش خواهد داشت، اما در برابر دلار آمریکا نخواهد بود. بلکه در مقابل طلا و بیتکوین قرار خواهد گرفت.»

آرتور هیز پیش از این نیز درباره قیمت بیتکوین در نزدیکی هاوینگ پیش‌بینی‌هایی کرده بود. او در ماه فوریه اظهار داشت که معتقد است در درازمدت و در پی افزایش کمک‌های مالی به بانک‌ها و چاپ پول، قیمت بیتکوین می‌تواند به یک میلیون دلار افزایش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا