اخبار بیت کوین

رالی بی‌سابقه بیتکوین: پیش‌بینی افزایش ۹۰۰ درصدی قیمت

افزایش ۹۰۰ درصدی قیمت بیتکوین در چه صورت ممکن است؟

 

مایکل سیلور، موسس و مدیر اجرایی شرکت مایکرواستراتژی، اعتقاد دارد که اگر این تغییرات مهم در زمینه کریپتو رخ دهند، ارز دیجیتال بیتکوین می‌تواند تا ۹۰۰ درصد افزایش قیمت پیدا کند.

سیلور در یک برنامه تلویزیونی در CNBC بیان کرده است که اگر سرمایه‌گذاران نهادی (Institutional Investors) حضور فعال‌تری در بازار بیتکوین داشته باشند، بازار رمزارزها به بلوغ بیشتری می‌رسد و بدین ترتیب افرادی که قصد سوءاستفاده از این بازار را دارند و پروژه‌های کریپتو مشکوک از بازار حذف می‌شوند. سیلور اعتقاد دارد که اگر این تغییرات به وقوع بپیوندند، بیتکوین می‌تواند یک رالی بی‌سابقه را تجربه کند. 

مایکل سیلور در اظهارات خود افرادی که در ابتدا در حوزه رمزارزها فعالیت می‌کردند و از نظر قانونی مشکوک بودند، رمزارزهایی که به‌صورت غیررسمی عرضه می‌شدند و اوراق بهادار ثبت نشده را به عنوان مسئولین ابتدایی این صنعت معرفی کرد، اما به اعتقاد او برای پیشرفت بیشتر و رسیدن به مرحله‌ی بعد، بانک‌های بزرگ باید به عنوان مأموران نگهداری رمزارزها عمل کنند و وال‌استریت نیز باید نقشی در این زمینه ایفا کند؛ و این یعنی فعالیت بیشتر سرمایه‌گذاران نهادی. 

سیلور به عنوان یک شخصیت معروف و حامی بیت کوین، اعتقاد دارد که شرکت و فعالیت بیشتر بخش امور مالی سنتی (TradFi) در بازار بیت کوین باعث افزایش ارزش این رمزارز به نسبت ارزهای دیگر می‌شود و پیش‌بینی می‌کند که در نهایت جذابیت رمزارزهای دیگر کمتر می‌شود. 

او معتقد است که باید بازار رمزارزهایی که به رسمیت شناخته نشده‌اند و رمزارزهای کوچک و بی‌ارزش که توجه مردم را از بیتکوین منحرف می‌کنند، به سمت بیتکوین معطوف شود تا صنعت کریپتو به مرحله‌ی بعدی صعود کند و ارزش دارایی سهام‌داران افزایش یابد.

عکس روند هفتگی قیمت بیتکوین
عکس روند هفتگی قیمت بیتکوین – منبع: Binance

در زمان نگارش این خبر، بیتکوین با ارزش ۳۴۸۶۰ دلار معامله می‌شود و طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت ۱/۴ درصدی و طی هفته گذشته افزایش ۲/۲ درصدی را تجربه کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا