اخبار NFTاخبار تکنولوژی

AneeMate: بازی جدید مبتنی بر NFT میراث پوکمون را زنده می‌کند!

گیم پلی جذاب AneeMate و قابلیت‌های جدید با استفاده از NFT

 

قرار است یک بازی جدید مبتنی بر NFT قول داده است میراث پوکمون را ادامه دهد—به این شکل که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که موجودات افسانه‌ای را در دنیایی که همه چیز حالت غوطه‌ور دارد جمع‌آوری کنند.

برای بچه‌های دهه ۹۰، پوکمون تحولی عظیم بود و میلیون‌ها نفر تحت تأثیر این بازی با طراحی زیبا قرار گرفتند. اکنون، یک بازی جدید مبتنی بر NFT قصد دارد به تأثیر باورنکردنی خود ادامه دهد و نسل جدیدی را در این فرآیند جذب کند.

AneeMate محصول ایده‌های خلاقانه Web3 QORPO World است و ماجراجویی و اکتشاف را در محیطی ترکیب می‌کند که بازیکنان وظیفه جمع‌آوری موجودات دنیای این بازی را خواهند داشت.

محبوبیت پوکمون در تعداد کارت‌های معاملاتی فروخته شده (بیش از ۵۳ میلیارد) مشهود است در حالی که نینتندو ده‌ها میلیون بازی ویدیویی ارائه کرده است. حتی بازی موبایل Pokémon GO که به بازیکنان اجازه می‌داد در دنیای واقعی پوکمون را بگیرند، موفقیت بزرگی محسوب می‌شد.

اما یک نوآوری در فنآوری بازی وجود دارد که دنیای پوکمون هنوز آن را نپذیرفته است، علیرغم این واقعیت که این یک تکامل طبیعی برای بازیکنانی است که برای تکمیل پوکدکس خود رقابت می‌کنند. NFTها می‌توانند قدرت بازی‌ها را افزایش دهند٬ به این صورت که به کاربران این امکان را می‌دهند که دارایی‌های خود را در اختیار بگیرند و آنها را به روش‌های جدیدی استفاده کنند.

همچنین دری را به روی یک اقتصاد مبتنی بر فعالیت بازیکن‌ها باز می‌کند که در آن دارایی‌های درون بازی را می‌توان در بازارهای ثانویه خرید و فروش کرد و به این ترتیب دسترسی دموکراتیک به آیتم‌های مورد علاقه افراد امکان‌پذیر می‌شود.

معرفی یک بازی جدید به سبک پوکمون

اکنون، یک رقیب جدید آماده است تا وارد عرصه شود و برداشتی تازه و نوآورانه از فرمول سبک پوکمون ارائه دهد: AneeMate، زاییده فکر QORPO World.

AneeMate یک بازی جهان باز(open-world) و چند ژانری (cross-genre) است که بازیکنان را به سفری مسحورکننده در سرزمینی عجیب و غریب مملو از اسطوره و رمز و راز دعوت می‌کند. این بازی به طور یکپارچه عناصر ماجراجویی، اکتشاف، جمع‌آوری موجودات و RPG را ادغام می‌کند و برای طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان به بازی طراحی شده است.

توسعه‌دهندگان بازی قصد دارند بازیکنانی را جذب کنند که عاشق دنیای پوکمون هستند و براساس این هدف ژانرهای مختلف بازی را در طراحی بازی درنظر گرفته‌اند.

در قلب این بازی تلاش برای گرفتن و آموزش موجودات خارق‌العاده به نام AneeMates نهفته است. این موجودات خارق‌العاده که هر کدام دارای توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند، در مناظر وسیع و متنوع بازی پراکنده شده‌اند و منتظر کشف و دوستی هستند. بازیکنان باید در این زمین‌ها حرکت کنند، پازل‌های پیچیده را حل کنند و در تعقیب این موجودات گریزان از دشمنان جلو بزنند.

بازیکنان مصمم این شانس را خواهند داشت که MateBook خود را پر کنند—مجموعه کامل AneeMates در پنج دسته: آتش، برق، آب، زمین و روان. آنها در سراسر جزیره پنهان پراکنده هستند و باید از یک زندگی سخت رها شوند. اما کاراکترهایی تحت عنوان رئیس‌های بدخواه و محیطی نه‌چندان دوستانه در انتظار آنهاست؛ به این معنی که گیمرها برای هر شانسی برای موفقیت باید مهارت بقای خود را به‌خوبی نشان دهند و به چالش بکشند.

هر AneeMate، و همچنین شخصیت‌های انسانی، می‌توانند مهارت داشته باشند. این مهارت‌ها به آنها اجازه می‌دهد تا توانایی‌های جدیدی بیاموزند و با سخت‌تر شدن بازی از دشمنان پیشی بگیرند.

اضافه شدن قابلیت NFT به گیم پلی AneeMate

فراتر از گیم پلی جذاب، AneeMate ویژگی NFT را در اکوسیستم بازی ادغام می‌کند. این رویکرد به بازیکنان مالکیت واقعی دارایی‌های دیجیتالی آنها را اعطا می‌کند و به آن‌ها امکان داد و ستد، فروش و استفاده از AneeMates خود را در اقتصاد مبتنی بر فعالیت بازیکن می‌دهد. دراپ‌های محدود NFT که دارای چند مجموعه نادر هستند نیز منتشر شده‌اند.

علاوه بر این، AneeMate Genesis Drop فرصتی را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا در مراحل اولیه پذیرش شوند و دسترسی ایمن به آزمون آلفا، حق امتیاز NFT و وایت لیست برای توکن QORPO داشته باشند.

همچنان که بازی AneeMate مراحل اولیه راه‌اندازی خود را پشت سر می‌گذارد٬ توجه و انتظار کاربران را به خود جلب کرده است. چالش اخیر AneeMate Stickers Book موفقیت‌آمیز بود، با بیش از ۲۰ هزار استیکر NFT، تقریباً ۱۰۰۰ کتاب استیکر تکمیل شد و افزایش قابل توجهی در تعداد فالوورهای خود در رسانه‌های اجتماعی داشت. علاوه بر این، تیم فروش Genesis Zero NFT را برای AneeMate در پلتفرم بومی QORPO WORLD راه‌اندازی کرد.

AneeMate: یک بازی زنده و نفس‌گیر

در هر فصل جدید بازی٬ موجودات جدید تحت عنوان AneeMates به بازی اضافه می‌شود، به این معنی که همیشه موجودات جدیدی وجود خواهند داشت که نیاز به نجات دارند. این بازی با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته شده است—که تجربه ای قدرتمند و همه جانبه را ارائه می دهد—و قرار است یک تست آلفا بر روی ویندوز و PS5 در دسترس کاربران قرار بگیرد.

سفر AneeMate تازه شروع شده است، اما با ترکیبی از جذابیت به سبک پوکمون، کاوش در دنیای باز و ادغام NFT! این بازی آماده است تا چشم‌انداز دنیای بازی و گیمفای را دوباره تعریف کند و طرفداران گیم را در سراسر جهان مجذوب خود کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا