اخبار وب 3خبر فوری

معرفی شبکه اجتماعی Reach مبنی بر وب3

شبکه اجتماعی Reach با هدف حل مشکلات ربات‌ها و حملات فیشینگ در X (توییتر سابق)

 

شبکه اجتماعی Reach به‌عنوان یک پلتفرم جدید برای حل مشکلات احراز هویت کاربران و از بین بردن ربات‌ها و کلاهبرداری‌های بی‌شماری که در X (توییتر سابق) جریان دارند، طراحی شده است. شبکه اجتماعی Reach، یک پلتفرم شبکه اجتماعی متمرکز بر وب3 با توکن Reach پشتیبانی می‌شود و در ۱۸ دسامبر پس از تکمیل مرحله بتا که حدود ۶۰۰۰ کاربر در آن جمع کرد، فعال شد.

درباره شبکه اجتماعی Reach

در سال‌های اخیر، جامعه کریپتو نگرانی‌های فزاینده‌ای را در مورد فراوانی اکانت ربات‌ها در پلتفرم X (توئیتر سابق) ابراز کرده است. این ربات‌ها بر پروژه‌ها تأثیر منفی گذاشته‌اند و به دلیل کمپین‌های فیشینگ سازمان‌دهی شده‌شان، زیان‌های مالی بسیاری به کاربران زده‌اند. جامعه کریپتو همچنین سایر چالش‌های کلیدی X را برجسته کرده‌اند، از جمله فالوورهای جعلی و سطوح مشارکت پایین در این پلتفرم.

شبکه اجتماعی Reach در حال تلاش برای مقابله با این چالش‌ها، پروتکلی معرفی کرده که امکان یکپارچه‌سازی منحصربه‌فرد بین دیسکورد (Discord) و X را فراهم می‌کند.

بنیانگذاران آن، L’anamour و 8an بر ضرورت شبکه اجتماعی Reach تاکید کردند و توضیح دادند که X/Twitter مرکز جهانی جامعه کریپتو است. با این حال، این پلتفرم میزبان تکثیر الگوریتم‌ها و میلیون‌ها اکانت جعلی و همچنان منبع ناامیدی دائمی برای افراد و مشاغل فعال در کریپتو است.

به گفته بنیانگذاران Reach، پلتفرم جدید آنها «یک پروتکل مناسب برای هدف» آنها است که برای حل مشکلات تعامل و مشکلات ربات‌های مرتبط با پلتفرم X ساخته شده است.

جالب اینجاست که این پلتفرم از شخصیت‌های کریپتویی با نفوذی مانند Seedphrase، Zeneca، Pranksy، Gmoney، Dingaling و Mooncat2878 بودجه جذب کرده است. این سرمایه‌گذاران قبلاً با پلتفرم‌هایی مانند Blur، LooksRare، SuperRare و NFTNow در ارتباط بوده‌اند.

شخصیت معروف Seedphrase، سرمایه‌گذار و مشاور شبکه اجتماعی Reach، از توانایی این پلتفرم جدید برای ایجاد یک محیط پرتعامل مفید برای سازندگان و مشارکت‌کنندگان تمجید کرد.

توکن Reach

توکن Reach، با عرضه کل ۱۰۰ میلیون دلار، در حال حاضر با قیمت ۰/۱۱۳۲۴۳ دلار و با حجم معاملاتی حدود ۳ میلیون دلار، روانه بازار شده است.

توکن Reach کاربردهای چندگانه‌ای دارد. به عنوان مثال می‌توان از آن برای ایجاد مأموریت‌هایی برای تقویت تعامل   پروژه‌ها، شرکت در برنامه اشتراک درآمد پلتفرم و ارائه اهداف مختلف در دیسکورد برای دارندگان این توکن استفاده کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا