اخبار بیت کوین

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، خرید بیت کوین را ادامه می‌دهد!

رابرت کیوساکی درباره دلیل سرمایه‌گذاری خود روی بیت کوین، طلا و نقره می‌گوید.

 

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر، دلیل اصلی خود را برای ادامه خرید بیت کوین، طلا و نقره فاش کرد. طبق گفته او «رهبران ما خواهان جنگ و فقر بیشتر هستند.» 

وی خاطرنشان کرد که این سه سرمایه‌گذاری «امنیت مالی مادام‌العمر» را فراهم می‌کنند. او اخیراً چندین پیش‌بینی برای ادامه روند صعودی بیت کوین داشت و طبق صحبت‌های او، بیت کوین از ۱۳۵ هزار دلار تا یک میلیون دلار نیز افزایش پیدا می‌کند.

چرا رابرت کیوساکی روی بیتکوین سرمایه‌گذاری کرده است؟

کتاب پدر پولدار پدر فقیر در سال ۱۹۹۷ توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شد. این کتاب بیش از ۶ سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارد. به علاوه بیش از ۳۲ میلیون نسخه از این کتاب وجود دارد و به بیش از ۵۱ زبان در بیش از ۱۰۹ کشور فروخته شده است. 

رابرت کیوساکی در پلتفرم ایکس نظریه خود را به اشتراک گذاشت و گفت که خرید بیت کوین، طلا و نقره را ادامه می‌دهد و مردم بدانند که رهبران ایالات متحده خواهان جنگ و فقر بیشتری هستند. وی در ادامه به مردم توصیه کرد که ثروت خود را در این سه طبقه دارایی حفظ کنند.

نظر رابرت کیوساکی درباره سرمایه‌گذاری روی بیتکوین
نظر رابرت کیوساکی درباره سرمایه‌گذاری روی بیتکوین – منبع: حساب کاربری X

کیوساکی مدت زیادی است که خرید بیت کوین، طلا و نقره را به همه توصیه می‌کند. او گفت که این سه دارایی امنیت مالی مادام العمر و آزادی را فراهم می‌کنند. وی معتقد است که این دارایی‌ها بهترین سرمایه‌گذاری برای دوره‌های ناپایدار بازار است. 

وی پیشنهاد می‌کند که ۷۵ درصد از سرمایه‌گذاری به طلا، نقره و بیت کوین اختصاص داده شود و ۲۵ درصد باقیمانده را روی املاک و سهام نفت سرمایه‌گذاری کنید. کیوساکی گفت:

«این ترکیب به شما کمک می‌کند که از بزرگترین سقوط تاریخ جهان جان سالم به در ببرید.» وی همچنین به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که میانگین هزینه دلار را در نظر بگیرند. کیوساکی اخیراً پیش‌بینی‌های خود را به گوش همه رسانده است. 

او معتقد است که قیمت بیت کوین در شرایط بحرانی از ۱۳۵ هزار دلار تا یک میلیون دلار بالا می‌رود. به علاوه، کیوساکی پیش بینی کرده است که طلا به ۷۵ هزار دلار و نقره به ۶۰ هزار دلار می‌رسد. 

او همچنین در ماه فوریه پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۵۰ هزار دلار خواهد رسید در حالی که طلا تا ۵ هزار دلار و نقره در همان بازه زمانی به ۵۰۰ دلار می‌رسد.

این سرمایه‌گذار مشهور اخیراً از سرمایه‌گذاران خواست که بلافاصله بیت کوین بخرند، با این پیش‌بینی که سرمایه‌گذاران با سقوط بازار سهام، اوراق قرضه و املاک و مستغلات به سمت بیت کوین هجوم می‌آورند. 

رابرت کیوساکی معتقد است که پول فیات به سمت نابودی می‌رود زیرا پول جعلی است. او همچنین هشدارهای زیادی را در مورد بزرگترین سقوط در املاک سهام و اوراق قرضه به گوش همه رساند و معتقد است افزایش نرخ بهره فدرال رزرو باعث سقوط دلار آمریکا می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا