اخبار بیت کویناخبار تحلیلی

پیش‌بینی یک تحلیلگر: اصلاح قیمت بیتکوین تا ۲۰ هزار دلار

آیا روند نزولی بیتکوین ادامه دارد؟

 

یک تریدر بزرگ پیش‌بینی می‌کند که گاوهای بیتکوین (BTC) دیگر کنترل دارایی دیجیتال پیشرو را در دست ندارند.

تحلیلگر DonAlt به فالوورهای حساب توییتری خود می‌گوید که درحال حاضر نسبت به بیتکون رویکرد نزولی دارد.

به گفته این استراتژیست کریپتو، اکنون این امکان وجود دارد که بیتکوین پس از از دست دادن ۳۰ هزار دلار به عنوان سطح حمایت، آن را تا ۲۰ هزار دلار اصلاح کند.

«تحلیل من این است که وضعیت بیتکوین در بازه‌های زمانی طولانی‌تر از وضعیت خنثی به نزولی تغییر کرده است. این روند بازاری را نشان می‌دهد که در بهترین حالت می‌توانیم از آن انتظار راگ پول و افت بیشتر را داشته باشیم، تا زمانی که قیمت آن را به بالای ۳۰ هزار دلار برسانیم. در بدترین حالت، پیش‌بینی من برای قیمت بیتکوین سطح ۲۰ هزار دلار است.»

تحلیل DonAlt از روند فعلی قیمت بیتکوین
تحلیل DonAlt از روند فعلی قیمت بیتکوین – منبع: حساب توییتر DonAlt

طبق گفته این تحلیلگر، سطح قیمت ۲۷ هزار دلار می‌تواند به عنوان سطح حمایت بیتکوین عمل کند، اما ترجیح او این است که منتظر بماند تا بیتکوین به بالای ۳۰ هزار دلار برگردد.

«هنوز قیمت ۳۰ هزار دلاری را به‌عنوان اولین نشانه برای حضور فعال گاوها رصد می‌کنم، اما گاوها همچنان رفتار ناامیدکننده‌ای دارند. قیمت ۲۷ هزار دلار به‌عنوان سطح حمایت در نظر گرفته می‌شود اما برای من به اندازه کافی خوب نیست که بتوانم پیشنهاد کورکورانه برای خرید ارائه دهم. ترجیح می‌دهم منتظر بمانم تا شتاب گاوها به بازار برگردد. وضعیت فعلی همچنان روند نزولی را نشان می‌دهد.»

در همین حال، نظر تحلیلگر دیگر به نام Credible Crypto این است که با وجود اینکه بیتکوین زیر ۳۰ هزار دلار معامله می‌شود، همچنان روند صعودی دارد. این تحلیلگر می‌گوید از زمانی که بیتکوین در سال گذشته به پایین‌ترین حد خود رسید، این عادت را در الگوی رفتار خود شکل داده که سطوح حمایتی را پیش از شروع دوره رالی‌های تند بشکند.

«ما دقیقاً همین الگو را با هر ساختار انباشت از زمانی که قیمت کف ۱۵ هزار دلار بود، تکرار کرده‌ایم. حالا دیگر زمان آن فرا رسیده که یک تغییر در الگوی قیمت انجام شود.»

چارت روزانه تغییر قیمت بیتکوین در بازه زمانی میان‌مدت
چارت روزانه تغییر قیمت بیتکوین در بازه زمانی میان‌مدت – منبع: حساب توییتر Credible Crypto

با نگاهی به نمودار Credible Crypto، به نظر می‌رسد که او رشد بیتکوین را تا ۳۸ هزار دلار پیش‌بینی کرده است.

در زمان نگارش این خبر، بیتکوین با قیمت ۲۹۷۶۵ دلار معامله می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا