اخبار بین الملل

بانک فدرال آلمان خدمات ارزهای دیجیتال را راه‌اندازی کرد

Landesbank Baden-Württemberg خدمات ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.

 

Landesbank Baden-Württemberg، بزرگترین بانک فدرال آلمان، قرار است خدمات نگهداری دارایی‌های دیجیتال را در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ با همکاری Bitpanda، یک صرافی رمزارزی، راه‌اندازی کند. این اقدام با هدف پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای مدیریت دارایی دیجیتال در میان مشتریان سازمانی و شرکتی انجام می‌شود.

بانک فدرال آلمان قصد دارد از زیرساخت «سرمایه‌گذاری به عنوان یک سرویس» (IaaS) صرافی Bitpanda در ارائه خدمات ارزهای دیجیتال مربوط به نگهداری و خرید بیت کوین، اتریوم و سایر دارایی‌های دیجیتالی استفاده کند. 

دکتر یورگن هارنگل، مدیر عامل بانک شرکتی در بانک فدرال آلمان، نسبت به افزایش تقاضا برای دارایی‌های دیجیتال در میان مشتریان شرکتی ابراز اطمینان کرد و بر اهمیت ایجاد پایه‌های فنی و نظارتی برای حمایت از استراتژی‌های رمزنگاری شرکت‌ها در مراحل اولیه تاکید داشت.

علاوه بر این، بانک‌ها و مدیران دارایی آلمان، از جمله دویچه بانک و دی‌زی بانک، با ارائه خدمات نگهداری و توسعه محصولات مرتبط، به سمت دارایی‌های کریپتو حرکت می‌کنند. دویچه بانک در حال کار روی سرویس نگهداری دارایی‌های دیجیتال خود کار می‌کند در حالی که واحد سیستم انبار داده‌ها (DWS) آن در ایجاد یک استیبل کوین به یورو شرکت دارد. 

به طور مشابه، بانک دی‌زی، دومین بانک آلمانی بزرگ از نظر دارایی، برنامه‌های خود را برای ارائه خدمات نگهداری دارایی‌های دیجیتال با مشارکت شرکت سوئیسی Metaco و پلتفرم هماهنگ‌سازی Harmonize اعلام کرد که نشان‌دهنده روند گسترده‌تری از ورود موسسات مالی سنتی به بازار ارز دیجیتال است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا