اخبار بیت کویناخبار تحلیلیاخبار قانون‌گذاری

پیش‌بینی تیم دریپر از قیمت بیتکوین در ۲۰۲۴: ۲۵۰ هزار دلار!

تیم دریپر سیاست‌های دولت را کاتالیزور اصلی برای افزایش قیمت بیتکوین می‌داند.

 

تیم دریپر پیش‌بینی کرده است که در سال ۲۰۲۴ بیت کوین ۲۵۰ هزار دلاری را به چشم می‌بینیم. این درحالیست که شاخص‌های قیمت در حال حاضر نشان می‌دهد که پس از تجمیع اخیر باید منتظر نوسان قیمت این رمزارز باشیم.

تیم دریپر، سرمایه‌دار خطرپذیر دنیای ارزهای دیجیتالی، که به‌خاطر پیش‌بینی‌های بلندمدت خود درمورد قیمت بیت‌کوین مشهور است، بار دیگر پیش‌بینی خود را از قیمت بیتکوین ارائه داده و گفته است که این رمزارز به ۲۵۰ هزار دلار در سال ۲۰۲۴ می‌رسد. تیم دریپر به پذیرش جریان اصلی و سیاست‌های دولت به عنوان کاتالیزورهای کلیدی اشاره می‌کند که بیت‌کوین را به یک چهارم میلیون دلار می‌رساند.

تیم دریپر به حرکت پیشگامانه السالوادور برای تبدیل بیت کوین به ارز قانونی در سال ۲۰۲۱ به عنوان نمونه‌ای از استقبال دولت‌ها اشاره می‌کند که می‌تواند روند صعودی عظیم بعدی بیت کوین را تحریک کند. او دو عامل «ترس» و «تفکر سنتی» در ایالات متحده را که تا کنون به‌عنوان موانع پذیرش گسترده‌تر ارزهای دیجیتال معرفی کرده است. این سرمایه‌گذار خطرپذیر ادعا می‌کند که این موضوع صرفا یک تاخیر در روند پذیرش کریپتو است و آن را «تاخیر در نتیجه ترس» و «تاخیر در سیستم دولت سنتی» می‌نامد.

علاوه بر سیاست‌های دولت، تیم دریپر معتقد است که بیت کوین با گسترش استفاده در بین زنان تقویت خواهد شد. او پیش‌بینی می‌کند که خیل عظیمی از زنانی که از کیف پول بیت کوین برای خرید استفاده می‌کنند، بیت کوین را از مرز ۲۵۰هزار دلار عبور می‌دهد.

در حالی که هدف یک چهارم میلیون دلاری برای سال ۲۰۲۴ دست نخورده باقی مانده است، تیم دریپر حدس می‌زند که در صورت رسیدن به آن، قیمت بیت کوین به سرعت بالاتر از این آستانه افزایش می‌یابد. او توضیح می‌دهد: «در واقع فکر می‌کنم اگر به ۲۵۰هزار دلار برسد، از این مرز قیمت عبور خواهد کرد.»

همزمان با پیش‌بینی جسورانه دریپر در سال ۲۰۲۴، معیارهای کلیدی قیمت بیت کوین در حال حاضر نشان می‌دهند که یک حرکت کوتاه‌مدت قریب‌الوقوع در راه است. اوسلاتور مومنتوم شاخص قدرت نسبی (RSI) بیت کوین را در بازه‌های زمانی روزانه پس از بازگشت از رکورد ماهانه قیمت، فروش بیش از حد را نشان می‌دهد. این ترکیب از شاخص‌ها نشان می‌دهد که تثبیت منطقه‌ای جای خود را به نوسانات مجدد قیمت بیت کوین داده است.

یکی از موقعیت‌هایی که به‌طور بالقوه باعث جا ماندن بیت کوین از روند خود شد از واگرایی همگرایی میانگین متحرک سه‌روزه (MACD) ناشی می‌شود که در آستانه یک تغییر روند نزولی قرار دارد. اما چند روزی باقی مانده تا گاوها سیگنال را نفی کنند و روند صعودی را از سر بگیرند.

در حالی که عدم اطمینان در مورد اینکه آیا حرکت قریب الوقوع بعدی صعودی یا نزولی خواهد بود، ادامه دارد، تیم دریپر ثابت می‌کند که قیمت ۲۵۰ هزار دلار در سال ۲۰۲۴ محقق خواهد شد که می‌تواند شروع یک روند صعودی پارابولیک باشد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا